جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از موازی کاری در فعالیت های قرآنی، گفت: جلوگیری از موازی کاری و یکپارچه سازی فعالیت های قرآن، فرهنگ و آموزه های این کتاب آسمانی را در جامعه نهادینه می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با روحانیون، طلاب و اساتید حوزه علمیه در مسجد جامع تبریز با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد متولیان فعالیت های قرآنی، گفت: بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی باید فضای عمومی جامعه و همه مراکز آموزشی رنگ و بوی قرآنی داشته باشد، از این رو باید بررسی کنیم چه میزان به وظایف خود در قبال قرآن عمل کرده ایم؟

امام جمعه تبریز، تدریس و تفسیر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در رسانه ملی را بسیار ارزشمند و اثرگذار توصیف کرد و ادامه داد: قرآن و آموزه های آن هیچ وقت تکراری نمی شود چرا که هر روز یک بُعد جدیدی از آن را می توان آموخت و در بین مردم تبیین و تشریح کرد.

انتقاد امام جمعه تبریز از موازی کاری در فعالیت های قرآنی

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل قرآن از مهجوریت درآمده است، اظهار کرد: فرهنگ قرآنی بعد از انقلاب اسلامی در جامعه نهادینه شده است. هر چند در این حوزه موازی کاری های نهادهای متولی و موسسات خصوصی آسیب جدی به این حوزه وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر یکپارچه سازی فعالیت ها فرهنگی و قرآنی گفت: توجه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به قرآن و ترویج این فرهنگ در جامعه یک نقشه راه برای مدیریت واحد و تبیین آموزه های این کتاب آسمانی در جامعه است که آحاد مردم خصوصاً نهادهای متولی باید به آن اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha