جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 982581
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
تصاویر/ دوره آموزشی توانمند سازی مبلغین مدارس امین حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ امسال ۳۳۰ مبلّغ در مدارس امین استان لرستان سازماندهی و ساماندهی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه هم اندیشی حوزه علمیه و آموزش و پرورش این استان که در مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، گفت: مدارس امین نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی دانش آموزان دارند و باید تلاش شود علاوه بر ارتقا کمی مدارس، کیفیت آموزش نیز در این مدارس هم ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه حضور مبلغان در مدارس راهکاری موثر برای تعمیق و گسترش معارف دینی در شخصیت دانش آموزان است، افزود: مبلغان با همکاری معلمان و مربیان پرورشی، نقش مهمی در جذب نوجوانان به معارف اسلامی و قرآنی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه دارند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان از همکاری و تعامل دو جانبه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان لرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این کمیته تلاش می کند تا با اجرای برنامه های مندرج در انعقاد تفاهم نامه، آموزه های قرآنی و اخلاقی را در مدارس و بین دانش آموزان نهادینه کند.

در ادامه مومنی، معاون آموزش و پرورش استان لرستان نیز از اجرای کارگاه های آموزشی برای ارتقا دانش مبلغان در مدارس خبر داد و گفت: کارگاه های دانش افزایی ویژه مبلغان در مدارس امین خواهران و بردادران، در طول سال برگزار می شود و دانش تبلیغی مبلغان به روز خواهد شد.

ساماندهی و سازماندهی ۳۳۰ نفر از مبلغان در مدارس امین استان لرستان از مهمترین مصوبات جلسه امروز هم اندیشی حوزه و آموزش و پرورش لرستان بود که قرار است این طرح امسال به همت کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش اجرایی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha