جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرهنگ مهرداد حاجی زاده

حوزه/ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: امروز در بحث امنیت، ایران اسلامی در آمادگی صد در صدی قرار دارد و کوچک ترین تهدیدی را با قدرت پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ مهرداد حاجی زاده در مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) و تجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت، شهید روح الله ظفرقندی که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: مدافعان امنیت جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی و آسایش شهروندان در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی با بیان این که حفظ جان برای انسان بسیار ارزشمند است، افزود: با توجه به این مسئله باید بدانیم که دفاع از آب و خاک و میهن اسلامی به قدری ارزش دارد که مدافعان امنیّت جان ارزشمند خود را در این راه قرار داده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: امروز در بحث امنیت، ایران اسلامی در آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار دارد و کوچک ترین تهدیدی را با قدرت پاسخ خواهد داد.

وی با بیان این که پلیس، امروز یک پلیس هوشمند و در سطح بالای علمی و اطلاعاتی قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس روی مسائل و حوادث مختلف بسیار بالاست و تمام جرائم و تهدیدات سازمان یافته را نیز زیر نظر دارد.

سرهنگ حاجی زاده گفت: نیروی انتظامی متولی نظم و امنیت کشور است و در این مسیر تمام توان خود را به کار گرفته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از وظایف ذاتی حوزه های علمیه را تربیت انسان ها براساس باورداشت های دینی و اعتقادی دانست و بیان داشت: ۹۰ درصد باورداشت های منفی مردم به دلیل اعتقاد ضعیف آنها است و همین امر سبب شده آمار جرائم اخلاقی و هنجارشکنی در جامعه به صورت صعودی و آسانسوری بالا برود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: نهادهای دینی باید در جهت تقویت اعتقادات و افکار مردم تلاش ویژه داشته باشند و پلیس را در جهت رسیدن به جامعه مطلوب و اخلاقی یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha