جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار سردار موحدی کیا فرمانده تیپ مکانیزه 20 رمضان نیروی زمینی سپاه با آیت الله العظمی علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید مواظب بود تا ورزش تحت تأثیر مسائل غیر دینی و بی حجابی قرار نگیرد. در بحث ورزش بانوان و حفظ حجاب هم حساسیت ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار وزیر ورزش و جوانان که امروز در دفتر معظم له در قم برگزار شد، بر اهمیت فراهم شدن زیر ساخت های لازم، برای ورزش بانوان تأکید کردند و گفتند: باید تلاش کرد ورزش این دسته از افراد با حفظ همه شئونات ارزشی و دینی و حجاب، به فعالیت خود ادامه دهد.

ایشان با بیان این که مسئله ورزش بانوان یک موضوع و حفظ شئونات دینی، الهی و حجاب و عفت مسئله دیگر و بسا مهمتر است، اظهار داشتند: در حفظ این امر مهم دینی، باید ایران اسلامی الگوی سایر کشورهای اسلامی باشد و این هم از ایران اسلامی به عنوان یکی از مهمترین کشور شیعی و اهل بیتی(ع) انتظار می رود.

معظم له با بیان این که ورزش بانوان نباید، تحت تأثیر فضای مجازی قرار گیرد و بعضا اتفاقاتی که در این مورد افتاده جای تأمل دارد، بیان داشتند: باید از ورزش بانوان از هر جهت مواظبت کرد تا شاهد اتفاقات نامناسب حتی در فضای مجازی نباشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید مواظب بود تا ورزش تحت تأثیر مسائل غیر دینی و بی حجابی قرار نگیرد و از مهمتر در بحث ورزش بانوان و حفظ حجاب هم حساسیت ویژه ای صورت گیرد.

ایشان همه خدمت گزاران را به تقوای الهی و انجام فرائض الهی و دینی و احترام و محبت به یکدیگر دعوت کردند و در ادامه ورزش را مهمترین ابزار برای ترویج مبانی دینی برشمردند.

در ادامه دکتر سجادی، وزیر ورزش بر اهمیت ورزش و مهمتر، ایجاد فضای مناسب برای ورزش بانوان تأکید و این را ضروری دانست و بیان داشت: در تلاش هستیم فضای مساعدی برای ورزش زنان در جامعه ایجاد کنیم تا بانوان با خیال راحت تر به ورزش بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha