شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/  آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون  استان آذربایجان شرقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تشکیلات قوه قضائیه ایران و کشورهای اسلامی باید افرادی که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند را مجازات کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی که در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز برگزار شد، به اهمیت وحدت بین مسلمانان اشاره و اظهار کرد: وحدت بین مسلمانان از اهمیت بالای برخوردار است و زبان دینی مشترک باید ما را در مقابل دشمنان مستحکم نگه دارد.

وی افزود: راهکار های فرهنگی و مذهبی تونایی بالایی در ایجاد قدرت بین مسلمانان دارد و در مقابل دشمنان میتواند بسیار تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: گسترش عقلانیت در اظهارنظرها و راه هکاری سیاسی مثبت می تواند اثرگذاری های خوبی را داشته باشد تا وحدت بین مسلمانان ایجاد شود.

وی اضافه کرد: تشکیلات قوه قضائیه ایران و کشورهای اسلامی باید افرادی که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند را مجازات کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: صنعت گردشگردی باید در بین کشورهای اسلامی تقویت و بانک اسلامی بین این کشورها تشکیل شود تا بسیاری از مشکلات حل شود.

امام جمعه تبریز به نقش مهم بسیج اشاره کرده و گفت: فرهنگ بسیج باید در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد و همواره به یاد داشته باشیم بسیج هیچ نیازی به کمک دیگران ندارد ،بلکه ما نیاز به کمک بسیج و حمایت بسیج داریم.

وی خاطرنشان کرد: همواره در شرایط سخت، چه جنگ و چه بعد از جنگ، قدرت بسیج دیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین  آل هاشم اضافه کرد: فتنه های ۷۸ و ۸۸ و سال های اخیر با کمک بسیج حل شد و همواره می توانیم از بسیج به عنوان حلال مشکلات نام ببریم.

 در این آیین حجت الاسلام تقوی آزاد تکریم و حجت الاسلام جعفری منور به سمت مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون معرفی شد.

افرادی که دنبال تفرقه هستند مجازات شوند | بانک کشورهای اسلامی تاسیس شود

افرادی که دنبال تفرقه هستند مجازات شوند | بانک کشورهای اسلامی تاسیس شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha