پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: ماموریت اصلی امام زمان (عج) عدالت گستری است و مهمترین وظیفه ما در عصر غیبت این است که بتوانیم زمینه ظهور آن بزرگوار را فراهم آوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، ضمن تبریک آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) گفت: از مهم ترین و بارزترین ویژگی های حضرت مهدی(عج) برقراری حکومت عدل جهانی است که مستضعفان جهان در آن نقش آفرینی می کنند.

وی خاطرنشان کرد:  این خصوصیت همان مطلبی است که در کلام امام خمینی(ره)  بسیار مورد توجه بود و ایشان با تعابیری همچون مستضعفان، محرومان، پابرهنگان و ... از این قشر یاد می کنند و بر ضرورت خدمت به آنها تاکید می کردند.

مصطفایی ادامه داد:  امام زمان (عج)» به عنوان یک تکیه گاه برای حرکت به سوی سعادت شناخته می‌شوند و در گذشته اولیاء و پیامبران تکیه گاه محسوب می‌شدند، اما بعد از پیامبراکرم (ص)، ائمه معصومین (ع) هستند که این وظیفه خطیر را برعهده دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد:  از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم که نیاز به سعادت تنها مختص این دنیا نیست و در آخرت نیز نیازمند سعادت هستیم لذا دلیل حضور امام زمان (عج) به خوبی احساس می‌شود.

مصطفایی  به تاکیدات قرآن کریم در مورد هدایتگری امام زمان (عج)، عنوان کرد:در هر عصری نیازمند حجت خداوند متعال بوده و هستیم این امر در قرآن کریم به خوبی دیده می‌شود  و خدواند متعال در آیه ۱۱۹ سوره توبه می‌فرماید: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَکُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ،‌ ای اهل ایمان، خداترس باشید و با مردان راستگوی با ایمان بپیوندید

وی ادامه داد: این آیه نشان می‌دهد که تاکید پرودگار بر راستگویان و صادقان است لذا صادقترین و راستگوترین افراد که از هرگونه خطا و اشتباه بری باشد امام زمان (عج) است.

مصطفایی، پیرامون نحوه بهره بردن از وجود مبارک امام زمان (عج)، خاطرنشان  کرد: وجود مبارک امام زمان (عج) همانند خورشید در پس ابر است، همان گونه که خورشید، منشأ حیات موجودات و مایهٔ گرمی و حرارت و نور و حرکت است و با نبود آن، حیات و زندگانی از موجودات رخت بر می‌بندد، حیات معنوی جامعه، از وجود امام (عج) و بقای آن نیز به بقای وجود آن حضرت وابسته است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: ماموریت اصلی امام زمان (عج) عدالت گستری است و مهمترین وظیفه ما در عصر غیبت این است که بتوانیم زمینه ظهور آن بزرگوار را فراهم آوریم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha