جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصطفی خاکسار

حوزه/ قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه کرونا سبب شد تا مشکلات اقتصادی عدیده‌ای پدید آید، گفت: خدمت به مردم شاخص عدالت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مصطفی خاکسار، یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان به میزبانی کتابخانه مرکزی سمنان با بیان اینکه اساس و فلسفه وجود نظام اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی است، تاکید کرد: خدمت به مردم از برجسته‌ترین اقداماتی است که عدالت اجتماعی را محقق خواهد ساخت.‌

وی با بیان اینکه شاخص درستی سیاست‌ها در نظام اسلامی چه در کوتاه مدت و چه بلند مدت، خدمت به مردم است، ابراز کرد: کمیته امداد یکی از مهمترین ارکان خدمت رسانی به مردم است.

قائم مقام کمیته امداد کشور همچنین با بیان اینکه این نهاد بنا حسب وظیفه ذاتی خود شناسایی محرومان را یک راهبرد قرار داده است، گفت: ارائه راهکارها برای اشاعه کمک به مردم نیازمندان از جمله مهمترین رویکردهای کمیته امداد محسوب می‌شود.

خاکسار با بیان اینکه کمیته امداد با طرح‌های خود زمینه را برای خدمت به محرومان توسط همه مردم فراهم می‌سازد، ابراز داشت: شرط تحقق مأموریت اصلی نظام به عنوان ایجاد عدالت اجتماعی، حمایت کامل از کمیته امداد و مساعدت به این نهاد است.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha