جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار خرم

حوزه/ مسئولان آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه ای، انتصاب عابدین خرم به عنوان استاندار جدید را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مسئولان آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه ای انتصاب انتصاب عابدین خرم به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفتند.

متن پیام نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی؛

باسمه تعالی

برادر ارجمند؛ سردار سرافزار اسلام جناب آقای عابدین خرّم

با سلام و تحیات؛

انتخاب شایسته حضرتعالی به سمت استاندار آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم که بیانگر تعهد و روحیه مردمی و خدمتگزاری جنابعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید سوابق انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این منطقه صنعتی و معدنی خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افـزون؛ سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین از خدمات شایسته برادر فرهیخته جناب آقای دکتر پورمحمدی که در طول مدت حضورشان در سمت استانداری آذربایجان شرقی خدمت مخلصانه در عرصه مدیریت؛ الگویی برجسته از اخلاق، دلسوزی، تلاش و تدبیر به یادگار گذاشتند، نهایت سپاس و قدردانی را دارم./

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

متن پیام مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی؛

برادر ارجمند؛ سردار زین العابدین عابدین خرّم

با سلام واحترام

انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی که نشان از تعهد، شایستگی، تجربیات گران‌بها و توانمندی آن جناب دارد، مایه مباهات و خرسندی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

با توجه به ظرفیت های فراوان استان، امیدوارم با بهره گیری از همه منابع و ظرفیتهای فراوان، بخصوص استفاده از توان جوانان پرتلاش، مستعد و انقلابی این دیار، بکارگیری نیروهای  ولایتمدار، کارآمد و با تجربه شاهد حرکت در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی این خطه ی شهید پرور باشیم.

 از خداوند متعال توفیق روز افزون و موفقیت بیش از پیش جناب عالی در خدمت به مردم شریف استان را در سایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسألت دارم.

اسماعیل روشن تن
مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

متن پیام حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی؛

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم آذربایجان شرقی

 انتصاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار آذربایجان شرقی را که حاکی از تعهد وتوانمندی و اعتماد دولت آیت‌الله دکتر رئیسی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم که مدیریت جهادی، کارآمدی و تجربه شما نویدبخش روزهای روشن برای استان آذربایجان شرقی در حل مشکلات اقتصادی، صنعتی، مانع‌زدایی از بخش تولید و احیای جایگاه آذربایجان شرقی در کشور و تحقق گفتمان پیشرفت و عدالت در همه‌ی زمینه‌ها خواهد بود.

 اینجانب، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات جناب آقای دکتر پورمحمدی در دوران مسئولیت خود در استانداری آذربایجان شرقی ، از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای جنابعالی در خدمت به مردم شریف استان را در سایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همراه با دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله دکتر رئیسی مسألت دارم.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی
نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی

متن پیام رئیس شورای اسلامی تبریز:


به نام خداوند شور آفرین      خداوند والفجر و فتح المبین

خدایی که دل داد چون باقری    یلی قهرمان داد چون باکری

حماسه هشت سال دفاع مقدس اگر در خطوط مقدم، شاهد جانفشانی فرزندان غیور سرزمین عزیزمان بود، در تمام نقاط کشور، لاله هایی به بار آورد که آرامش و شادمانی امروز ما را یادآور شود.

سال های آتش و خون، رشادت بی‌مثال دلاوران این مرز و بوم، موجب اتحاد و به هم پیوستگی هر چه بیشتر غیورمردان و شیر زنان ایران‌زمین شد و ما امروز، قدردان این رشادت ها هستیم.

برادر ارجمند، سردار سربلند عاشورایی
استاندار محترم آذربایجان شرقی
سردار عابدین خرّم

انتصاب شایسته جنابعالی را که از ذخایر ارزشمند انقلاب و یادگاران پرافتخار سالهای دفاع مقدس هستید، به عنوان سکاندار سر همیشه سربلند میهن عزیزمان تهنیت گفته؛ به نمایندگی از خادمان مردم شریف تبریز در شورای اسلامی کلانشهر تبریز، آمادگی خود را برای همراهی و یاری دولت محترم و تلاش برای تعالی شهر، استان و میهن عزیزمان و نیل به اهداف متعالی نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارم تا به لطف خداوند متعال شاهد توسعه روزافزون این خطه زرخیز باشیم.

من الله توفیق 

رسول برگی
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز 

متن پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

جناب آقای عابدین خرّم
با سلام و تحیات

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به سمت استاندار آذربایجان شرقی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما را دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما ،نوید بخش دستیابی هرچه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود ان شاءالله …

محمد حسن نستوهی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha