جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهرستان شوط

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: توجه به مساله اشتغال زنان در جامعه نباید باعث شود که به نقش آنان در کانون خانواده لطمه وارد کند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه  از آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمدرضا جباری، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت بانوان ایرانی که در سالن فرمانداری شهرستان شوط برگزار شد، با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی وتبعات روانی آن در جامعه، اظهار داشت: برنامه ریزی منظم و همکاری تمامی ادارات مرتبط و همچنین همکاری بین مجموعه ها در جهت ارتقاء سلامت روان بسیار ضروری است.

وی به نقش بانوان در تمامی امور جامعه و خانواده اشاره کرده و گفت: زنان با خواسته ها و انتظارات مختلف خود از مردان در مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار هستند و به عبارتی دیگر خواسته های زنان در خانواده، مردان را مدیریت می کند و انتظارات باعث ایجاد آرامش و عدم آرامش در خانواده ها خواهد شد.

امام جمعه شوط تصریح کرد: توجه به مساله اشتغال زنان در جامعه نباید باعث شود که به نقش آنان در کانون خانواده لطمه وارد کند.

در ادامه این مراسم مصطفی زمانی معاون فرماندار شوط با بیان این که وضعیت سلامت زنان تاثیر بسزایی برسلامت فرزندان، خانواده و جامعه دارد، گفت: برنامه های مطلوب، متنوع و درخور شهرستان همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی برگزار می شود و هماهنگی های لازم با ادارات شهرستان و امور بانوان فرمانداری برای حضور بانوان شهرستان انجام خواهدشد.

در این جلسه در خصوص نحوه برپایی ایستگاه غربالگری سلامت بانوان در نقاط مختلف شهر شوط، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی و غیره توسط اعضای ستاد بحث و تبادل نظر شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha