جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین، در نشستی با فرمانده انتظامی استان از تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم ناجا در برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار با سردار ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین، ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند و خالصانه این نیرو در برقراری نظم و امنیت، گفت: نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد آرامش جامعه زحمات بسیاری را متحمل می شوند و مردم شریف استان، این مهم را درک کرده و قدردان تلاش های آنها هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما در کنار نیروی های انتظامی احساس امنیت نموده و به این عزیزان تکیه و اعتماد کرده و وجودشان را مایه مباهات می دانند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد  خداوند متعال به نیروی انتظامی توفیق عنایت کرده تا  با تلاش های خود موجب ایجاد امنیت و آرامش جامعه شوند و با انجام این کار اقتدار و عزت کشور را ارتقا دهند و همین مسأله باعث شده که مردم قدردان آنها باشند.

وی ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی، نیروهای مخلص، مقتدر و پرتلاشی هستند که با حضور موثر در مرزها و مناطق حساس کشور و ایجاد امنیت شهرها، روستاها و راه ها و ارائه خدمات متعدد نظامی همواره پیام آور آرامش برای مردم مقاوم و فداکار کشور بوده و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در تبیین اهمیت نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت، بیان کرد: امام علی(ع) در بیانی ایجابی فرمودند: «رِفاهِیَّةُ الْعَیْشِ فِی الاَمْنِ؛ آسایش زندگانی در امنیت است.» و نیز دربیان سلبی دیگری فرمودند: «شَرُّ البِلادِ بَلَدٌ لا أمنَ فِیهِ؛ بدترین شهرها، شهری است که در آن امنیت نباشد.» و همه ی اینها بر کارکرد کلیدی نیروی محترم انتظامی در تأمین امنیت تأکید دارد.

وی با بیان  اینکه مقدمه شکرگزاری نعمت، شناختن نعمت است، بیان کرد: اینکه در حدیث نبوی آمده است «نِعمَتانِ مَکفُورَتانِ: الأمنُ والعافِیَةُ؛ دو نعمت است که شکر آنها گزارده نمی‌شود: امنیّت و سلامتی.»، حاکی از این است که گاهی برخی نعمتها را نمی شناسیم و یا از آن غافلیم؛ پس گام اول، شناخت نعمت و توجه نسبت به آن است و بی توجهی به این نعمت ها باعث می شود ما با فقدان آنها و اختلال زندگی مواجه شویم.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اگر نعمت امنیت را نبینم و آن را درک نکنیم، به طور قطع شکر آن را به جا نمی آوریم، ولی وقتی آن را مشاهده کنیم متوجه ارزش بی شمارآن می شویم. مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به همکای بیش از پیش این دو نهاد (حوزه علمیه و نیری انتظامی) بیان کرد: امکان همکاری عمیق، باثبات و پایدار دو نهاد در زمینه های پژوهشی، آموزشی، تهذیبی در عرصه های مختلف در قالب تفاهم نامه ی همکاری نیز وجود دارد

حجت الاسلام موسوی، معاون تهذیب، حجت الاسلام نوروزی، مسئول امور صیانتی و حجت الاسلام ابراهیمی مسئول امور ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه قزوین  گزارشی از فعالیت ها ارائه دادند.

ملت ایران قدردان تلاش های نیروی انتظامی هستند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha