پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انفجار در مسجد قندهار افغانستان

حوزه/ حوزه علمیه خواهران خوزستان، در پی کشتار مردم مظلوم قندهار، طی بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور داعش در هر گوشه و کنار جهان خطر جدی برای ثبات و امنیت مردم خواهد بود قطعاً حرکت علمای مبارز در مقابله با تفکر تکفیری داعش نقش مؤثر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان، در پی کشتار مردم مظلوم قندهار، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه جان‌گداز شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز افغانستان در مسجد جامع شیعیان در قندوز موجب نفرت و انزجار مسلمانان و آزادگان ایران و جهان شد.

در همین راستا مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان خوزستان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و به جهت همدردی با مردم مظلوم افغانستان این مصیبت دردناک را به عموم مردم مقاوم آن کشور تسلیت گفته و از مجامع بین‌المللی حقوق بشر اشد مجازات را برای بانیان و عاملان این فاجعه خواستار است،

حضور داعش در هر گوشه و کنار جهان خطر جدی برای ثبات و امنیت مردم خواهد بود قطعاً حرکت علمای مبارز در مقابله با تفکر تکفیری داعش نقش مؤثر خواهد داشت.

خداوند رحمان شهدای این حادثه را با شهدای کربلا محشور نماید. سلامتی و عافیت برای مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه از درگاه ربوبیّت مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha