جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سالن تربیت بدنی و بدنسازی ویژه طلاب خواهر بافقی افتتاح شد

همزمان با هفته تربیت بدنی، سالن ورزشی طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم مریم تفکری در حاشیه افتتاحیه سالن ورزشی مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق، گفت: توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمند آن مورد توجه می باشد و ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق افزود: ورزش، بر جنبه های گوناگون فرد اثرمی گذارد و حرکات ورزشی، از یکسو قدرت و توانایی جسمانی ورزشکار را افزایش می دهد و از سوی دیگر، سبب سلامت بدن انسان می شود؛ نعمتی که به تعبیر امام علی(علیه السلام) از زیادی مال بهتر است.

استاد حوزه خواهران تصریح کرد:  ورزش به تعادل جسم و جان آدمی می انجامد و با ورزش، انسان از روحی با نشاط برخوردار می شود و روح با نشاط، بدن را سرشار از طراوت و شادابی می سازد و بدن سالم هم، روح و جان را در دست یابی به مدارج کمال یاری می رساند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سالن ورزشی اختصاصی طلاب خواهر در بافق، گفت: این سالن محیطی سالم و به دور از حاشیه جهت استفاده طلاب و اساتید از وسایل ورزشی می باشد تا در محیطی آرام به سلامت جسم و روح خود بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha