جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یونسکو

حوزه/ دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برای همگان» همزمان با هفته جهانی سواد رسانه‌ای توسط کمیسیون ملی یونسکو در باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ایجاد و تقویت مؤلفه های مردمی سازی و عمومی‌سازی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، کمک به تولید دانش مبتنی بر نیاز عمومی برای ارتقای سواد رسانه‌ای، ایجاد همگرایی و هم‌افزایی بین‌المللی با محوریت ایران در زمینه سواد رسانه‌ای، ایجاد فرصتی برابر و اثرگذار برای ذینفعان این حوزه در ایران و سایر به‌منظور به اشتراک گذاری پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برای همه»، سازماندهی و ثبت رویدادها و فعالیت‌ها به‌صورت آنلاین یا آفلاین در این زمینه، پیوند رویدادها و اقدامات محلی در سراسر جهان برای ارتقای ارتباطات سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، ایجاد زمینه برای برگزاری رویدادهای مشابه فرا مرزی و فرا منطقه‌ای حول موضوعات مرتبط با سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از سوی ایران، ایجاد زمینه تعاملات موثر و هر چه بیشتر بین‌المللی و ... از جمله وظایف این دبیرخانه به شمار می‌رود.
بر این اساس: به زودی پوستر فراخوان و جدول اجرایی کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برای همگان» برای استفاده علاقه مندان منتشر خواهد شد.
همچنین لازم به ذکر است: تشکیل دبیرخانه‌ی دائمی کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برای همگان» جزو برنامه های کمیسیون ملی یونسکو ایران است که باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران مسئولیت اجرای این برنامه را از سوی کمیسیون ملی یونسکو – ایران برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha