جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست هم اندیشی مدیران مراکز و واحدهای پژوهشی حوزوی عرصه اقتصاد اسلامی

حوزه/ رئیس مرکز مطالعات راهبردی حوزه های علمیه، گفت: در عرصه اقتصاد هم تحولات با سرعت بالایی در حال رخ دادن است و هم باید نظام با رویکرد اسلامی با آن ها مواجه شده و مدیریت نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین میرمعزی دبیر کمیته حمایت از طرح های پژوهشی حوزه های علمیه در نشست هم اندیشی مدیران مراکز و واحدهای پژوهشی حوزوی عرصه اقتصاد اسلامی که در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: کمیته اقتصاد در معاونت پژوهش تشکیل شده است تا مسائل دارای اولویت پژوهشی برای سال ۱۴۰۱ را مورد بررسی قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی حوزه های علمیه، افزود: تاکنون ۱۳ محور در موضوع مسائل اقتصادی نظام اسلامی اکتشاف شده است.

وی، خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصاد هم تحولات با سرعت بالایی در حال رخ دادن است و هم باید نظام با رویکرد اسلامی با آن ها مواجه شده و مدیریت نماید؛ این امر موجب شد تا مراکز علمی پژوهشی حوزوی احساس تکلیف نمایند و به کمک نظام اسلامی بیایند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،‌تعیین اصل اولویت های مورد نظر برای انجام پژوهش ها را دانست و گفت: برای طرح های اجمالی و تفصیلی محققین باید به کمیته اقتصاد معاونت پژوهش بیایند و از سوی شورای حمایت از طرح های پژوهشی حوزوی به تصویب برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha