دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کرمان گفت:جنگ و دعوای بین استکبار و جبهه حق هیچ وقت تمام شدنی نیست و ۱۳ آبان، تبلور اراده ملتی است که در مقابل استکبار جهانی مردانه ایستاد و پرچمدار این مبارزه در دنیای امروز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه های نماز جمعه کرمان، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند که اسلام دینی جامع برای دنیا و آخرت است و در هیچ جای آن سردرگمی نیست.

خطیب جمعه کرمان خاطرنشان کرد: وحدت در جهان اسلام از واجبات و ضروریات است تا تمدن پیشروی اسلامی محقق شود.

وی با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود به سه صفت مهم اشاره کرده اند، ادامه داد: صبر در همه احوال زندگی شخصی و اجتماعی، عدل و اخلاق از جمله این تاکیدات مهم بوده است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: عدل، شاه‌بیت زندگی همراه با آرامش است و ضمن توجه به عدل شخصی، باید هر زمان قدرت داریم از آن در تحقق توسعه عدالت استفاده کنیم‌.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: باید عدالت در همه رده های‌جامعه به نحوی دنبال شود که همه مردم بویژه قشر کم برخوردار آن را بخوبی حس کنند.

حجت الاسلاموالمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: مردم باید در تمامی بخش ها بویژه معیشت و اقتصاد عدالت‌ را حس کنند و برای تحقق عدالت باید با مفاسد و فاسد به صورت جدی برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: هر چه آدم خود را بیشتر حزب الهی ‌و انقلابی می داند، باید اخلاق بهتری داشته باشد و رعایت اخلاق نبوی و علوی از مهمترین شاخصه های افرادی است که در حزب خداوند قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به این مطلب که رسانه ها و  مطبوعات اخلاق محور باشند، اظهار کرد: اگر چه متاسفانه در فضای مجازی مطالبی مطرح می شود که با واقعیت خیلی فاصله دارند، اما جریان انقلابی و اخلاقی باید از آنچه با اخلاق منافی است، دوری کند.

وی، شهادت شهید فهمیده را نیز تسلیت گفت و ادامه داد: این شهید گرانقدر در نوجوانی، جان خود را در دفاع از اسلام و منویات اسلامی فدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در رژیم پهلوی و تبعید امام راحل است و ریشه همه این موارد به استکبار جهانی بر می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: جنگ و دعوای بین استکبار و جبهه حق هیچ وقت تمام شدنی نیست و ۱۳ آبان، تبلور اراده ملتی است که در مقابل استکبار جهانی مردانه ایستاد و پرچمدار این مبارزه در دنیای امروز است.

امام جمعه کرمان در ادامه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: در جامعه ایمانی افراد با تقوا باید عزیز باشند و افرادی که با خط تقوا فاصله دارند، جامعه آنان را عزیز ندارد. امیدوارم اصول اخلاقی را که همان تقوای الهی است در همه شئون زندگی خود رعایت کنیم.

وی گفت: عده‌ای در این دنیا مروج جبهه باطل هستند و یا از جبهه حق دفاع نکرده اند که این افراد ضرر کرده اند.

امام جمعه کرمان بر بهره گیری از آموزه های عاشورایی نیز تاکید کرد و گفت: افرادی که از خط ائمه(ع) دفاع نمی کنند جزو مبطلون (افرادی که به باطل تمسک می کنند) هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha