دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ همایش «علم حکمرانی و حکمرانی عالمانه» در قم

حوزه/ گودرزی پرداختن حوزه به مسائل عینی نظام اسلامی را لازم دانست و گفت: با کمک مرکز مطالعات راهبردی حوزه به تجمیع و نقد نظرات فضلای حوزه و ناظر به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، گودرزی از اعضای فعال مرکز علوم نوین اسلامی معنا در همایش علم حکمرانی عالمانه که در سال همایش های شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در قم برگزار شد به ارائه گزارش کلی از فعالیت های این گروه علمی پرداخت و گفت: در توجه به مباحث مورد نیاز انقلاب اسلامی از سال ۸۹ آغاز به فعالیت داشته ایم و تجربه کلی ما بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ ساله می باشد.

وی افزود: در مدت فعالیت مرکز علوم نوین اسلامی معنا توانسته ایم تاکنون از محضر اساتید بزرگ حوزه همچون آیت الله اراکی، استاد رشاد، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه و حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا استفاده ببریم.

گودرزی خاطرنشان کرد: حل مسائل نظام بدون تشکیل یک سازمان مشخص که دستاوردهای حوزه را تجمیع نماید شدنی نیست؛ این خلأ باید هرچه زودتر رفع شود.

وی پرداختن حوزه به مسائل عینی نظام اسلامی را لازم دانست و گفت: با کمک مرکز مطالعات راهبردی حوزه به تجمیع و نقد نظرات فضلای حوزه و ناظر به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخته ایم.

عضو مرکز علوم نوین اسلامی معنا تصریح کرد: مرکز علمی معنا دارای ۸ دبیرخانه با تخصص های مختلف است.

وی با اشاره به اطلاعات تجمیع شده اما بلااستفاده در بانک های اطلاعاتی افزود: یکی از اشکالات بانک های اطلاعات در کشور ما دپوی اطلاعات است؛ مرکز علمی معنا در سال جاری در موضوع لباس دست به جمع آوری اطلاعات دقیقی برده است و در سال آینده در موضوعات دیگری نیز این کار را انجام خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha