شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصاحبه ها/ نمایشگاه "دستاوردهای علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزوی"

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: یکی از محاسن این گونه نمایشگاه ها این است که مراکز علمی مختلف می توانند از فرآورده های پژوهشی یکدیگر استفاده ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی  در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: نمایشگاه های اینچنینی می توانند خیلی مثمر ثمر باشند؛ زیرا در وهله اول بخشی از کارهایی که دیگران انجام داده اند مراکز دیگر با دیدن آن ها دیگر سراغ آن موضوعات نمی روند و از دوباره کاری جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: دومین حسن این گونه نمایشگاه ها این است که مراکز علمی مختلف می توانند از فرآورده های پژوهشی یکدیگر استفاده ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی خاطرنشان کرد: برای من که حوزه را کاملاً می شناسم این نمایشگاه تازگی داشت؛ لازم است فیلمی توصیفی از غرفه های این نمایشگاه تولید گردد و به صورت یک نرم افزار در اختیار افراد و مراکز مختلف قرار گیرد.

وی داوری کردن در مورد مراکز تخصصی را دشوار دانست و گفت: در مجموع کل این نمایشگاه را کار موفقی می بینم.

استاد حوزه علمیه قم، تصریح کرد: راه انتشار عناوین تولیدات علمی مراکز تخصصی تولید نرم افزار در جهت معرفی آن ها به همه اقشار حوزه بویژه طلاب جوان است؛ با این کار ضمن اطلاع یافتن طلاب از تولیدات علمی مراکز تخصصی می توانند از آن ها در فعالیت های پژوهشی بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha