دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 988024
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
ازدواج آسان

حوزه/ بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برخی می‌گویند برای دوام در کار هنری، نباید ازدواج کرد و حتی به من گفتند ازدواج نکن. اما من معتقدم انتخاب درست باعث می شود که هرگز دچار چالش نشویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیدا نامجوفر بازیگر سینما و تلویزیون، امروز با حضور در «برنامه سلام تهران» در خصوص فعالیت خود و همچنین حضور خود در سریال (زن زندگی و مرد زندگی) توضیحاتی ارائه داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه وافر خود به هنر و فیلمسازی  می‌گوید: فیلمسازی و کارگردانی سینما خواندم. خیلی به این حرفه علاقه‌مندم و زمان تحصیل در  دانشگاه ۴ فیلم ساختم  و در حال حاضر ۲ فیلمنامه به اتفاق همسرم به رشته تحریر درآوردیم که به دنبال سرمایه گذار هستیم.

وی با بیان اینکه ازدواج هرگز مانع فعالیت وی نشد، اظهار کرد: زن و شوهر باید مکمل هم باشند و فضای کار نه تنها زندگی متاهلی‌ام را دچار  چالش نکرد بلکه در  همه کارها با هم تعامل داریم. هدف گذاری می کنیم و هدف برای هر دوی ما مهم است.

نامجوفر ادامه داد: از وقتی که ازدواج کردم حس اقتدارم بیشتر شد و انتخاب درست موجب شد  که نسبت به کار و  زندگی احساس رضایت داشته باشم.

این هنرپیشه یادآور شد: برخی می‌گویند برای دوام در کار هنری، نباید ازدواج کرد و حتی به من گفتند ازدواج نکن. اما من معتقدم انتخاب درست باعث می شود که هرگز دچار چالش نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha