سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
13 آبان

حوزه/اعضای کمیته بانوان ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان یزد از مدیریت حوزه علمیه خواهران استان از عموم بانوان یزدی و حوزوی سراسر استان برای حضور باشکوه در تجمع یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان یزد دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، کمیته بانوان ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان متشکل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حوزه علمیه خواهران استان، صدا وسیمای مرکز یزد، بسیج طلاب و روحانیون استان، اداره کل آموزش وپرورش استان، سازمان فرهنگی، سازمان ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری یزد به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای را صادرکردند و متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان یادآور یکی از درخشان ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی است که در سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ جوانان و نوجوانان با فتح لانه جاسوسی سیلی محکمی برصورت استکبار جهانی کوبیدند.

یوم الله۱۳ آبان تجلی اراده ملتی است که در مقابل تهدید سراطاعت فرود نیاورد و اقتدار و افتخار را به بهای خون دانش آموزان شهید و رنج هزاران ایثارگر و شکیبایی خانواده های آنان به جان خرید.

یوم الله آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین همواره زیبنده و برجسته است و وزی است که فرزندان فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

 در این برهه زنان ایرانی همانند مردان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفاء نمودند و اگر حمایت مادی و معنوی آنان نبود امکان دست یافتن به پیروزی بزرگ انفلاب فراهم نمی شد.

درکنار حضور مقتدرانه مردان در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون نقش ارزشمند زنان جامعه همواره پررنگ و اساسی بوده است.

کمیته بانوان ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان با گرامیداشت این روز، از اقشار مختلف بانوان همیشه در صحنه استان یزد دعوت می کنند همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه داشته اند بار دیگر با حضور گسترده و فعال در برنامه تجمع یوم الله۱۳ آبان که ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه در محل میدان امیرچقماق برگزار می شود شرکت نمایند و بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و امام خامنه ای مدظله العالی تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha