جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 988527
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
تکاب

حوزه/ تدبُّر روزانه قرآن کریم توسط طلاب، برگزاری سومین جلسه کارگاه مقاله نویسی، برگزاری کلاس های کارگاه روخوانی و تجوید و پایش قرآنی طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم، از اخبار فرهنگی تکاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، طرح پایش قرآنی طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب با حضور حجت الاسلام ناصر اکبرزاده معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار شد.

در این طرح طلاب از لحاظ قرائت و تسلط به قرآن مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت بر اساس استعدادهای آن ها دوره های ویژه برگزار خواهد شد.

برگزاری کلاس های کارگاه روخوانی و تجوید

چند خبر کوتاه از مدرسه علمیه تکاب

کلاس های روخوانی و روانی، و تجوید در مدرسه رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم شهرستان تکاب با حضور حجت الاسلام سالار حداد از اساتید قرآنی حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار شد.

دیدار حجت الاسلام مقدم با مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه

چند خبر کوتاه از مدرسه علمیه تکاب

حجت الاسلام حبیب مقدم، مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم تکاب  به همراه معاون تهذیب این مدرسه با حجت الاسلام حسن زاده مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارمیه دیدار و در ضمن تبریک انتصاب وی به این مسئولیت، در مورد همکاری های آتی بین مدیران مدارس و طلاب گفتگو و تبادل نظر کرد.

مسئول حجره بودن تمرین مدیریت است

چند خبر کوتاه از مدرسه علمیه تکاب

حجت الاسلام حبیب مقدم در دیدار با مسئولین حجرات مدرسه علمیه رسول اکرم تکاب، با بیان این که مسئول حجره بودن به نوعی تمرین مدیریت است، گفت: مسئول حجره بودن به نوعی تمرینی است برای مدیریت های آتی و رسیدن به مراحل کلان آن در آینده، و بعد از آن که طلاب خود را علم و دانش و تهذیب نفس مجهز کردند وارد اجتماع شده و به مدیریت امور خواهند پرداخت.

برگزاری سومین جلسه کارگاه مقاله نویسی

چند خبر کوتاه از مدرسه علمیه تکاب

سومین جلسه از سلسله جلسات کارگاه مقاله نویسی در مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم شهرستان تکاب با حضور حجت الاسلام محمدمهدی عمرانی استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار شد.

تدبُّر روزانه قرآن کریم توسط طلاب

چند خبر کوتاه از مدرسه علمیه تکاب

قرائت روزانه یک صفحه از قرآن کریم توسط طلاب و بیان نکات ادبی و بلاغی یک آیه، حجت الاسلام قنبرلو استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی در مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم برگزار می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha