جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رئیس بیمارستان آتیه تهران و سفیر کره

حوزه/ مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان قم با صدور نامه ای به رئیس بیمارستان آتیه تهران نسبت به اقدام توهین‌آمیز سفیر کره جنوبی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان قم در نامه ای به رئیس بیمارستان آتیه تهران از وی خواسته است، عزت غرورآفرین امروز را که حاصل فداکاری این همه جوان غیور ایرانی و حاصل خون پاک شهداست، را  به حراج نگذارد.

متن نامه به این شرح است:

دکتر خلیل علیزاده
ریاست محترم بیمارستان آتیه تهران
سلام و تحیت.
چند روزی از خبر منتشر شده مبنی بر اهدای ۲۰۰۰ عدد ماسک از سوی سفارت کره جنوبی در ایران به بیمارستان آتیه تهران می گذرد. پیرامون انتشار این خبر برخی از مسئولین اعلام کردند کره جنوبی حاضر به پرداخت ۷ میلیارد دلار پول نفت خریداری شده ایران نیست؛ در این شرایط این اقدام سفارت کره جنوبی در ایران نوعی توهین به جمهوری اسلامی محسوب می شود.
با این حال این سوال مطرح است که چرا با وجود اینکه سال گذشته بزرگ‌ترین کارخانه تولید ماسک جنوب غرب آسیا در کشورمان راه‌اندازی شده و علی‌رغم اینکه بیمارستان آتیه درآمدهای زیادی دارد؛ چنین هدیه‌ای را پذیرفته اید؟
آن زمان که کشورهای آمریکایی و اروپایی ماسک های چینی را بین راه ِ انتقال به کشور دیگر به سرقت می بردند و در بیمارستان هایشان بجای استفاده از  لباس های مخصوص پزشکی، کیسه زباله به تن می کردند، کشور ما در اوج عزتمندی هیچ نیازی به ماسک و گان پزشکی پیدا نکرد و تنها بخش کوچکی از گروه های جهادی دانشجویی در اقدامی خیرخواهانه، تعدادی بالغ بر ۵۰ هزار عدد ماسک و مقدار قایل توجهی ژل و محلول ضدعفونی کننده و گان پزشکی را به سفارت سوئیس در تهران برای اهدا به آمریکا تقدیم کردند و در اوج تحریم های ظالمانه ی همیشگی استکبار علیه انقلاب اسلامی عزیز، به لطف حق تعالی و عنایت اهلبیت علیهم السلام و مجاهدت ها و فداکاری های سربازان امام خامنه ای عزیز، کشور در موضوع تولید واکسن کرونا نیز نام خود را بین ۵ کشور اول تولید کننده واکسن ثبت کرد تا بار دیگر شکوه و اقتدار ایران اسلامی و هوش بی مثال فرزندانش را به دنیا اعلام دارد.
عزت غرورآفرین امروز را که حاصل فداکاری این همه جوان غیور ایرانی و حاصل خون پاک شهداست، اینگونه به حراج نگذارید. تصویر عکس شما با سفیرکره، ما را به یاد روز تلخ عکس سلفی تحقیر با خانم موگرینی در مجلس گذشته انداخت...
جناب آقای دکتر علیزاده، نمایندگیِ جمع کثیری از جوانان و دانشجویان جهادی اعلام می دارم، ما آمادگی تامین ماسک مورد نیاز بیمارستان آتیه تهران را به طور کامل داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha