دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در دزدی نفت ایران، گفت: امروز با وجود تحریم ها و فشارهای موجود، جمهوری اسلامی قدرتمندترین کشور منطقه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مراغه گفت: براساس رهنمودهای رهبری، زمان بزن و در رو توسط قدرت های پوشالی تمام شده و هرجا کشورمان ضربه ای دریافت کند به همان اندازه و متناسب با آن پاسخی قاطع خواهد داد.

وی با اشاره به دزدی نفت ایران در دریای عمان توسط آمریکایی ها، ادامه داد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با وجود تحرک و حضور کشتی های جنگی آمریکایی، نفتکش حامل نفت ایران را به ساحل هدایت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی اضافه کرد: آمریکایی ها نفتکش کشورمان را تخلیه کرده بودند و قصد دزدی آن را داشتند که
با توجه به این امر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مقابله به مثل کرده و جواب حرکت آمریکا را با توقیف و هدایت نفتکش حامل نفت کشومان دادند.

خطیب جمعه مراغه افزود: حرکت و رفتار آمریکایی ها در خلیج فارس و دریای عمان برای جلوگیری از تردد کشتی های تجاری و صادرات نفت کشورمان بوده که این نقشه نیز شکست خورده است.

وی ادامه داد: در زمان ترامپ نیز سپاه پاسداران به تلافی شهادت شهید سردار سلیمانی پایگاه آمریکایی را هدف قرار داد و آمریکایی ها آن قدر زبون بودند که تلفاتشان را در این حمله پنهان کردند.

امام جمعه مراغه اظهار کرد: امروز با وجود تحریم ها و فشارهای موجود، جمهوری اسلامی قدرتمندترین کشور در منطقه است.

وی با اشاره به وقایع روز ۱۳ آبان گفت: این روز یادآور حمله دژخیمان پهلوی به دانشگاه تهران، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام راحل به دلیل مخالفت در برابر لایحه ننگین کاپیتولاسیون است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ افزود: اشغال این سفارت که محلی برای توطئه در کشور بود به حق توسط امام راحل به عنوان  انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha