جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر | نشست مشترک مجامع دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضور استاندار همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان یکی از مهمترین مشکلات در استان همدان را موضوع تولید و اشتغال برشمرد و گفت: امروز کشور در عرصه جنگ اقتصادی قرار دارد و لذا ضروری است تا در این میدان نبرد با تمام قدرت در کنار هم برای رفع مشکلات حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته در نشست مشترک مجامع دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان که با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به نحوه شکل گیری مجامع دفتر نمایندگی، اظهار داشت: اعضای تشکیل دهنده مجامع پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان که امروز در این جا حضور دارند، جز افراد مطالبه گر و فعال در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه نفرات حاضر در جلسه برای کمک به دولت آماده خدمت رسانی هستند، گفت: البته جمع فعلی بر اساس دایره شناخت دفتر تشکیل شده و قطعا بسیاری از مردم همدان باید در این جمع حضور داشته باشند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه همه باید در کنار هم برای رفع مشکلات کشور حضور داشته باشیم، یادآور شد: هدف اصلی این مجامع خدمت رسانی و کمک به دولت و رفع مشکلات در جامعه است.

وی با بیان اینکه تلاش بر این بوده تا از همه جریانات سیاسی در این مجامع بهره بگیریم، گفت: از روز اول حضور در همدان با نگاه باز، به دنبال آن بودیم تا افراد با سلایق مختلف را در کنار هم جمع کنیم و با وحدت کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: بحث کمک به دولت ربطی به اینکه کدام دولت و از کدام جناح بر سر کار است، ندارد و حتی اگر دولت با سلیقه شما هم مخالف بود، باید برای موفقیت دولت و نظام جمهوری اسلامی با تمام توان به او کمک کرد.

وی، یکی از مهمترین مشکلات در استان همدان را موضوع تولید و اشتغال برشمرد و عنوان کرد: امروز کشور در عرصه جنگ اقتصادی قرار دارد و لذا ضروری است تا در این میدان نبرد با تمام قدرت در کنار هم برای رفع مشکلات حضور داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به سالروز فرهنگ عمومی در کشور، یادآور شد: یکی از اهداف این مجمع پیشبرد اهداف فرهنگی در استان و حرکت برای اعتلای فرهنگ است که یکی از ضرورت ها در این راه تقویت شورای فرهنگ عمومی است.

وی با بیان اینکه در حال تدوین سند فرهنگی در استان هستیم، اظهار داشت: با رویکردی که دولت سیزدهم دارد امیدواریم در عرصه فرهنگی شاهد رشد و اعتلای خوبی در کشور باشیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha