یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نصاری

حوزه/ بازیگر سریال «سرجوخه» گفت: این سریال از جمله تولیداتی است که مخاطب را با سینما آشتی داده است.

عبدالرضا نصاری، بازیگر سریال «سرجوخه» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: این مجموعه یک کاری امنیتی - اجتماعی است که واقعیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد را تصویر می‌کند این سریال به نظرم اتفاقی خوب برای رسانه ملی محسوب می‌شود که سبب آشتی تماشاگر با سیما شده است.

وی افزود: من نقش شهروز را در این سریال بازی می‌کنم. او بسیار باهوش است، اما نحوه استفاده از این امتیاز به گونه‌ای است که نابودی وی را در پی دارد. این اتفاق را در تراژدی مکبث نیز شاهد هستیم. در آنجا قدرت باعث نابودی مکبث می‌شود و در «سرجوخه» هوش زیاد شهروز او را در نهایت نابود می‌کند.

این بازیگر ادامه داد: در این سریال نقش‌های منفی نیز همانند نقش‌های مثبت قوی هستند. این اتفاق به نظرم رویکردی تاثیرگذار برای سریال‌های نمایشی محسوب می‌شود چون با قدرت نشان دادن نقش‌های منفی، باعث می‌شود کارکترهای مثبت نیز بیشتر به چشم آیند. در ضمن این مجموعه آن سوی آینه را هم به تماشاگر نشان می‌دهد چون ممکن است بسیاری از جوانان ما تصور رویایی از مهاجرت داشته باشند اما «سرجوخه» به آنها کمک می‌کند تا با واقعیت‌های دیده نشده این امر نیز آشنا شوند.

نصاری تاکید کرد: اگر این سریال موفق شده دلایل آن گوناگون است که شاید اولین آن به فیلمنامه و کارگردانی خوب این مجموعه مربوط شود، اما نمی‌توان از تلاش کل گروه غافل شد، چون از تدارکات گرفته تا تمام بچه‌های پشت صحنه یک سال زحمت کشیدند تا این سریال با بهترین کیفیت در معرض دید تماشاگران قرار گیرد. برای همین امیدوارم که روند چنین تولیداتی در تلویزیون ادامه داشته باشد.

بازیگر فیلم تک تیرانداز بیان کرد: ساخت کارهایی نظیر «سرجوخه» سبب آشتی تماشاگر با تلویزیون خواهد شد، چون این یک کار حرفه‌ای و خوش ساخت است که همه اقشار جامعه را تشویق به دیدن تلویزیون می‌کند این امر خود راهی موثر برای مبارزه با برخی آثار مخرب ماهواره است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha