جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم و متولیان با نگاه اعتقادی برای ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مقدس همکاری کردند زیرا ساخت و تکمیل این پروژه جز با انسجام و همدلی همگانی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس، اظهار کرد: ساخت زائرسرا باید از دغدغه‌های جدی همه ما باشد و با نگاه اعتقادی پای‌ کار بیاییم.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه جز با انسجام و همدلی همگانی امکان‌پذیر نیست، افزود: این زائرسرا متعلق به کسی نیست، بلکه برای استفاده تمامی مردم استان به‌ویژه محرومان و نیازمندان احداث می‌شود، ازاین‌رو هر کس هر چه در توان دارد باید برای ساخت و تکمیل این پروژه به میدان آورد.

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف استان برای ساخت این زائرسرا در مشهد تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف ازجمله مجمع خیرین و صنایع استان برای ساخت این زائرسرا بهره‌مند شد.

وی افزود: هزینه کرد اعتبارات در مسیر تملک زمین زائرسرا جزء اولویت‌ها است؛ به همین دلیل باید با ایجاد هماهنگی‌های لازم در استان، اعتبارات موردنیاز تأمین و بر اساس اولویت‌ها هزینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha