چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سالاري مكي

حوزه/ مدیر دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان با اشاره به وظایف حوزویان در خدمت اجتماعی به جامعه، ارتقای مهارت های علمی – اجتماعی طلاب خواهر در راستای خدمت و پاسخ به نیازهای بانوان جامعه را ضروری دانست و از برنامه های این دفتر در این زمینه گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، نشست مدیران مدارس با دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان، ناظر به استعداد یابی و شناسایی، مهارت افزایی و توانمند سازی و سازماندهی دانش آموختگان حوزوی این خطه و لزوم اهتمام خاص به امور دانش آموختگان خواهر و تدوین برنامه ویژه این دفتر به منظور هم افزایی فکری و نیز شناسایی ظرفیت های موجود در مدارس علمیه خواهران برگزار گردید.
حجت الاسلام حجت سالاری مکی در این نشست با اشاره به اینکه کسب مهارت های لازم در عرصه های گوناگون زندگی اعم از طلبگی، سبک زندگی، فنی و حرفه‌ای برای موثر بودن در جامعه فعلی ضروری است، گفت: وظیفه ماست که برای پیشبرد اهداف و رسالتی که بر عهده داریم از نظرات اساتید و نخبگان استفاده کنیم.
وی افزود: امروزه بر اساس وظایف ذاتی حوزویان و با برجسته شدن اضلاع جدید نیازهای جامعه در سطح ملی و بین‌المللی و مخصوصاً قشر بانوان، کسب مهارت های لازم در عرصه های جدید خدمت و حتی به روز شدن مهارت ها و داشته های قبلی برای دانش‌آموختگان خواهر در حوزه علمیه ضروری است.
مدیر دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان ابراز امیدواری کرد که با حمایت مدیر این حوزه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیران و دانش آموختگان در مدارس مرکز استان و شهرستان ها که به صورت جهادی در حال انجام هست، بتواند با انسجام کامل و روشمند و توسعه و ارتقای مهارت‌ها و نیز فراهم ساختن مقدمات حضور در اضلاع گوناگون خدمت به جامعه، شتاب بیشتری همراه با تاثیر گذاری بهتر داشته باشد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha