جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، خواستار ساخت استاد سرای حوزوی در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در نشست مسئولان حوزوی لرستان با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه با حل مشکلات طلاب و مبلغان، در امر تبلیغ موفق تر عمل خواهد شد، گفت: با رفع مشکلات طلاب در زمینه های معیشتی،مالی،بیمه ،مسکن و ... طلاب با خاطری آسوده به تحصیل علوم حوزه و تبلیغ مشغول خواهند شد.

وی، نبود بیمه برای برخی از کادر مدارس علمیه لرستان را از جمله مشکلات کادر مدارس عنوان کرد و ادامه داد: امید می رود مرکز خدمات برای رفع این مشکل تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان همچنین خواستار توجه به مسکن و معیشت طلاب و حمایت از اردوهای فرهنگی طلاب شد و اظهار کرد: با مساعدت مرکز خدمات حوزه های علمیه مشکلات طلاب و مبلغان لرستانی با اولویت مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی همچنین خواستار بکارگیری دانش آموختگان حوزوی لرستان در نهادها و مدارس علمیه و احداث استاد سرا در لرستان شد و افزود: با ساخت این استاد سرا که یک ضرورت برای حوزه علمیه لرستان است، اساتید سطوح عالی حوزه مشکلات استقرار نخواهند داشت.

در ادامه حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان هم خواستار حل مشکلات معیشتی، بیمه ای و مسکن طلاب و مبلغان حوزه علمیه خواهران لرستان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha