جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران به مصوبه مجلس شورای اسلامی و پیگیری جریان قرارداد کرسنت اشاره کرد و گفت: به اعتقاد نمایندگان این قرارداد خسارت بزرگی برای کشور محسوب می‌شود و عوامل این قرارداد باید شناسایی شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی، اظهار داشت: جلوی نفوذ شیطان را در دل‌ها باید با تقوا گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان افزود: طبق فرمایش رهبری، دشمنان سعی دارند یک دروغ را بین ملت‌ها القا کنند تا انسان‌ها خود را باور نکنند، درحالی که ما می‌توانیم یک واقعیت است و ما نمی‌توانیم یک دروغ است تا ملت‌ها پیشرفت نکنند.

امام جمعه ساری ادامه داد: دشمن پس از جاانداختن دروغ ما نمی‌توانیم، سعی دارند ما را از توانمندی‌ها غافل کنند و پس از آن به غارت کشور، استعدادها، معادن و ثروت‌ها دست می‌زند از این رو دروغ، غفلت و غارت سه مثلث طلایی خطرناک بوده که دشمن در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تاکید براینکه «ما می‌توانیم» به باور عمومی تبدیل شود، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری با تحصیل نخبگان در خارج و بازگشت برای خدمت به کشور مخالف نیستیم اما در دانشگاه‌ها، کسانی هستند که جوانان را به هجرت تشویق می‌کنند و این افراد قبایل دشمنان هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران فراری دادن مغزها را نوعی خیانت دانست و به مصوبه مجلس شورای اسلامی و پیگیری جریان قرارداد کرسنت اشاره کرد و گفت: به اعتقاد نمایندگان این قرارداد خسارت بزرگی برای کشور محسوب می‌شود و عوامل این قرارداد باید شناسایی شوند.

امام جمعه ساری یادآور شد: آمریکا به تازگی چند تحریم علیه کشور اعمال کرده است، درحالی که از تحریم‌های گذشته نیز دست برنداشته است و مسئولان ما نیز اعتقاد دارند باید آمریکا باید تحریم‌ها دست بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اظهار اینکه در جنگ واژه‌ها تبحر دارد، گفت: تمام تحریم‌های آنان غیرقانونی و ظالمانه است و همه ما خواهان آن هستیم که تمام تحریم‌ها برداشته و لغو و راستی آزمایی شود.

وی گفت: باید هرکسی در منطقه خود دنبال افراد صالح باشد و نباید افرادی را عزل ونصب کرد که با معیار شایسته سالاری و فساد ستیزی مطابقت نداشته باشند و در همه جا از روستا تا استان دنبال شایستگان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha