پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 991357
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
علی خاتمی - زنجان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به سفر رئیس جمهوری به زنجان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور و وزرا از ابتدای صبح تا پاسی از شب در دیدار با اقشار مختلف مردم و بررسی مشکلات منطقه بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان، به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ‭‭‭۱۳۵۹‬‬‬ توسط بنیانگذار رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: این شورا به منظور مهندسی فرهنگی ایجاد شده است؛ تبیین و نظارت بر چارچوب فرهنگی، دینی، اجتماعی و اخلاقی بویژه حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی و هماهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از وظایف این مجموعه به شمار می رود.

وی به هفته بسیج اشاره کرد و اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی که علاوه بر عراق همه دنیا علیه ایران بود و همه نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، شهربانی برای جهادسازندگی اقدام کردند.

امام جمعه زنجان گفت: پس از جنگ تحمیلی طلبه، دانشجو، روحانی، بازاری، کارمند، پیر و جوان در شهرها و روستاها با فرماندهان قوی، لایق و نیرومند وارد عرصه بازسازی کشور شدند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان اشاره کرد و ادامه داد: جوانان در کشور بالقوه نخبه هستند و قابلیت و توانایی نخبه بودن را دارند اما باید تلاش کنند. در میان جوانان استان زنجان سالها رتبه های برتر کنکور را نداشتیم که امسال با تلاش های انجام شده شاهد هفت رتبه تک رقمی و چندین رتبه ۲ رقمی بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: برای عبور از مرزهای دانش و جهانی در عرصه های نوین علمی برای بشریت دنبال کردن مقدسات نوین ایران اسلامی بر پایه علم نافع است.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات دشمن عدم توانایی نخبگان است، ادامه داد: دشمن ابتدا غفلت ایجاد و سپس اقدام به غارت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به سفر رئیس جمهوری به زنجان اشاره کرد و گفت: این سفر پر برکت همراه با شماری از اعضای هیئت دولت بود که وزرا از ابتدای صبح تا پاسی از شب در دیدار با اقشار مختلف مردم و بررسی مشکلات منطقه بودند.

وی تاکید کرد: موضوعات مختلف بررسی، مشکلات احصا و برای پروژه های نیمه تمام بر اساس مصوبات اعتبارات درشتی معین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha