دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار رفیعی اتانی

 حوزه / فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی بنا بر مقتضیات زمان ماموریت های مختلفی را بر عهده می گیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز در جمع اصحاب سازمان بسیج رسانه استان قزوین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: وصیت‌نامه‌های نوجوانان و جوانان شهید در دوران دفاع مقدس برگرفته از تفکر بسیج و نشأت‌گرفته از سخنان ارزشمند امام خمینی(ره) بود که مخلصانه وارد جبهه‌های جنگ می‌شدند و برای دفاع از کشور از تمام هستی و جان خود می‌گذشتند.

وی بیان کرد: رعایت تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی محوری‌ترین سفارش نوجوانان بسیجی دوران دفاع مقدس به مردم بود که امروز باید سرمشق همه مردم در دفاع از نظام باشد.

فرمانده سپاه قزوین ادامه داد: تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید درعرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: بسیج در آذرماه سال ۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد، درحالی که جنگ هنوز شروع نشده بود، اما افق دید امام راحل افقی فراتر از زمان بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: بسیج تنها برای دفاع مقدس تشکیل نشده است، بلکه تشکیلات بسیج برای تمام صحنه‌های انقلاب برای حفظ ارزش‌های نظام درعرصه‌های مختلف بوده که به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند.

وی ادامه داد: بسیج همزمان و بعد از دفاع مقدس در سایر عرصه‌های کشور نقش موثر خود را نشان داده؛ از حضور در عرصه‌های نظامی و دفاعی تا حضور در حوادث طبیعی و کمک‌رسانی به‌مردم آسیب‌دیده، سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم و رسانه و مقابله با تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی همه این‌ها اهمیت نقش بسیج را اثرگذار کرده است.

سردار آتانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای مدافع حرم سردار پرافتخار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک نمونه از تفکربسیجی است که اخلاص، ولایت‌مداری، تقوا، بصیرت و درستکاری، خدمت در راه خدا، صبر و مقاومت، صدق و صفا، شجاعت و فداکاری او بر دل آحاد مردم از زنان و مردان چه ایران و چه درکشورهای دیگر نشست و تا وقتی که این فرهنگ باشد بسیج زنده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی بنا بر مقتضیات زمان ماموریت های مختلفی را بر عهده می گیرد تا با حضور در صحنه دشمن را در دستیابی به اهدافش که همان تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است ناکام بگذارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha