دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ کارگاه پژوهشی "نقد فرقه های انحرافی بویژه تبلیغ دینی مسیحیت تبشیری" در سالن اجتماعات اداره تبلیغات شهرستان مرند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، کارگاه پژوهشی "نقد فرقه های انحرافی به ویژه تبلیغ دینی مسیحیّت تبشیری"، امروز با حضور مبلغان و اساتید، به همت اداره تبلیغات شهرستان مرند و با همکاری حوزه علمیه خواهران، در سالن اجتماعات اداره تبلیغات این شهرستان برگزار شد.

این کارگاه با حضور دکتر احمد رضا مفتاح، رئیس انجمن علمی ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم و با سه سرفصل فرقه‌های فعال تبشیری، تبشیر مسیحی در جهان اسلامی و استراتژی‌های نوین تبشیری برگزار شد.

مفتاح با بیان اینکه آشنایی با ترفندهای دشمنان در هجوم به اعتقادات دین اسلام ضرورت دارد، گفت: امروزه نحوه تغییر دین و رواج آیین های الحادی به شکل دیگری صورت می گیرد، هرچند همه ما ذهنیت مثبت از معنویت داریم، اما جریانهایی پیدا شده که معنویت را با ذهنیت و ساختار منفی ارائه می دهند.

وی افزود: باورهای قدیمی مبتنی بر تعبدات روحی بوده و ارتباطات و گسترش دهکده جهانی کمتر بود اما نسل کنونی متفاوت با نسل جدید است و هر چیزی را به راحتی قبول نمی کند، برای پذیرش به دنبال اقناع است.

رئیس انجمن علمی ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم ادامه داد: امروزه حربه ها و شیوه های تبلیغی تبشیری به مسائل سیاسی، امنیتی بصورت غیر علنی گره خورده است و متاسفانه با جذب و فعالیت بصورت تشکل های کوچک با عناوین کلیساهای خانگی و جنبش درون با حفظ ظاهر و ... مشاهده می شود و در اشخاص بحران هویت درست می کند.

کارگاه پژوهشی "نقد فرقه های انحرافی" در مرند برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha