شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مجید یزدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین یزدی تأکید کرد: در شرایط فعلی شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین ابرازهای دشمن برای ترویج فساد و آسیب در جامعه است و به قول رهبر معظم انقلاب به قتلگاه جوانان تبدیل شده و همه باید برای دورماندن از آسیب های آن و استفاده بهینه از این ابزار اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی، در جمع کارکنان مرکز آموزش علویون سپاه قم با اشاره به این که ورود به بحث پیشگیری وظیفه همگانی است، گفت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، پیشگیری از وقوع جرم امری فراقوه ای است و تعاملات همه مسئولان و اشخاص حقیقی و حقوقی را می طلبد، از این رو باید با تخصص و عالمانه به این عرصه وارد شد تا عملکردمان به جای اصلاح، افسادی را در پی نداشته باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم، با تصریح اینکه جوامع بشری، کلان شهرهایی متشکل از خرد شهری به نام خانواده است؛ افزود: هر کسی موظف است برای پیشگیری کار را از خود و خانواده اش شروع کند تا در نتیجه کل جامعه از آسیب و جرم مصون بماند.

وی، با تأکید بر اینکه برای رسیدن به نتیجه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی می بایست چهار مولفه را مد نظر قرار داد گفت: این مولفه ها شامل ساخت شخصیت و پرورش فرزندان و انسان های جرم گریز، تطهیر محیط از ناهنجاری ها، اصلاح گناهکار یا مجرم و بالا بردن آگاهی افراد می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین یزدی تأکید کرد: در شرایط فعلی شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین ابرازهای دشمن برای ترویج فساد و آسیب در جامعه است و به قول رهبر معظم انقلاب به قتلگاه جوانان تبدیل شده و همه باید برای دورماندن از آسیب های آن و استفاده بهینه از این ابزار اقدام کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha