پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: بسیجی با الهام از مکتب اهل بیت(ع)، آرمانهای امامین انقلاب ثابت کرده که وامدار هیچ جریان و خط سیاسی نیست.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: در صورت نهادینه شدن فرهنگ بسیجی، هر گز پرچم دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بر زمین نخواهد ماند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه افزود: فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در تشکیل بسیج و حضور مردم انقلابی و بصیر با حضور خود در هسته های منسجم این شجره طیبه از همان روز اول، خواب راحت را از چشمان بدخواهان ایران اسلامی ربود.

حجت الاسلام نجادی بیان کرد: خدمات بسیج در امنیت شهرها در همان دوران شور و حماسه دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، اما حضور مبلغین دین در میان بسیجیان شور و شعور انقلابی را دو چندان نمود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه اظهارداشت: هر چند به مذاق برخی روشنفکران به ظاهر دینی خوش نیاید، اما در حقیقت نیروهای بسیجی ادامه دهنده راه اصحاب پیامبر(ص) در جنگها و غزوات صدر اسلام بود.

حجت الاسلام نجادی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی با زیر بنای فهم صحیح از مبانب اسلام و قیام عاشورا که اجرای عملی امر به معروف و نهی از منکر بود، در عصر ما فضای کشور را به عطر معرفت دینی و احیاء فضیلتهای فراموش شده دل انگیز کرد.

وی در پایان گفت: در صورت برنامه ریزی اصولی و دلدادگی مسئولین بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸ به نشر فرهنگ بسیجی، آن هم در مراودات اداری و تکریم ارباب رجوع و تصمیمات کلان کشوری، همچنین داشتن روحیه بسیجی در دیپلماسی خارجی و ساده زیستی مسئولین، امروز شاهد معضلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی نبودیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امجدیان IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    هفته بسیج را بر خبرنگار بسیجی حاج اقای خواجوی تبریک عرض می کنم. موفق باشید.
  • غلامیان IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    سلام صبح بخیر چرا مدیریت حوز علمیه کرمانشاه دوره های آشنایی با جنگ رسانه و سواد رسانه ای را برای آشنایی طلاب و روحانیت برگزار نمی کند؟ دیروز مدیر غیر بومی بود* امروز که مدیر از طلبه های همین مدارس شهر کرمانشاه است، نگذارید در این موضوع هم جا بمانیم.
    • ح.بهرام نژاد IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      چون الزامی از طرف مدیر حوزه های علمیه وجود ندارد جناب ایرانی حتی در شبکه های اجتماعی حضور ندارد جز در ایتا، مسلم است ذوق و شوقی نسبت به تقویت جبهه رسانه در حوزه علمیه کرمانشاه نخواهد داشت.