جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین نقاط روشن انقلاب اسلامی و دستاوردها و غلبه بر فضای تبلیغاتی دشمن نخستین جهاد ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه سرهنگ مهدی کبیری پور در نشست برخط که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بسیج را شجره طیبه می‌نامند که خود این اصطلاح مفاهیم زیادی دارد.

وی ادامه داد: انقلاب و بسیج ویژگی‌های مشترکی دارند ازجمله خصوصیات انقلاب و بسیج معنویت است انقلاب اسلامی انقلاب دینی و مبتنی بر ایدئولوژی ناب اسلامی بود و تمام شاکله آن برخاسته از اعتقادات دینی و معنوی است.

کبیری پور اعتمادبه‌نفس را از دیگر ویژگی‌های انقلاب و بسیج عنوان کرد و گفت: همین اعتمادبه‌نفس باعث شده که انقلاب اسلامی در کوران حوادث و پدیده‌هایی که ممکن بود هر انقلاب نوپایی را از میان ببرد با حفظ ارزش‌ها به مسیر خود ادامه دهد.

وی حرکت بسیج را در مسیر رضای خداوند عنوان کرد و گفت: حضرت آقا در سفری که به قم داشتند چند ویژگی را برای بعضی بسیج برشمردند که بحث اخلاص یکی از آن‌ها بود یعنی عمل را فقط برای رضای خدا بخواهیم و اینکه برای خوشامد کسی یا سازمان و شخصی انجام ندهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم تبیین انقلاب برای نسل جوان را مهم برشمرد و ابراز داشت: نباید تصور شود که این انقلاب از پدیده‌های سیاسی رایج است چرا که عظمت راه طی شده باید بیان شود راه طی شده راه همواری نبوده و راه صعب‌العبوری بوده، ازجمله این موانع جنگ، ترور، تهاجم فرهنگی، محاصره اقتصادی و تبلیغاتی و هر نوع دشمنی که می‌توان در کتاب‌ها نوشت روی کشور ایران پیاده کردند

وی حضور جدی و تأثیرگذار در فضای مجازی را برای جوانان مهم برشمرد و بیان داشت: دشمنان نمی‌خواهند جوانان دستاوردهای انقلاب را ببینند و از همین رو در فضای مجازی به دنبال دلسرد کردن جوانان هستند که باید با حضور و روشنگری جوانان این نقشه دشمنان خنثی شود.

کبیری پور افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین نقاط روشن انقلاب اسلامی و دستاوردها و غلبه بر فضای تبلیغاتی دشمن نخستین جهاد ما است اکنون باید با رشادت، ایثارگری، ابتکار، وحدت و تشکیل گروه‌های تخصصی محاصره فضای مجازی را بشکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha