پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مقوا ساز

در مراسمی با حضور جاشین فرمانده سپاه استان اصفهان، از پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار علی مقوا ساز عصر امروز در مراسم رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان، که به همت سازمان بسیج رسانه استان، در مجتمع مطبوعاتی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج واژه ای است که توسط امام راحل خلق شد که اگر این واژه با سخنان امام تطبیق دهیم به سال ۴۲ برخورد میکنیم که تحت عنوان بسبج عمومی برای انقلاب اسلامی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه دنیا هنوز از مکتب امام انگشت تعجب به دهان دارد، تصریح کرد: چرا که امام راحل مسیر دنیا را تغییر داد و یک هویت جدیدی به بشریت بخشید.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: امام(ره) در حقیقت مردم را از حرکت در بستر صهیونیست ها باز گرداند و بستر اسلام را پیش پای آنها قرار داد.

وی عنوان کرد: اندیشه تشکیل بسیج عمومی از اندیشه ناب اسلام برای رسیدن به اهداف اسلام برگرفته شده است، بسیج عمومی از نگاه مکتب امامین انقلاب، یعنی همه مردم، یعنی هرکسی با هر سلیقه، لباس و جایگاه که دلش برای پیشرفت کشور و انقلاب بسوزد.

مقوا ساز بیان کرد: امروز مکتب بسیج در یمن، بحرین، سوریه، عراق و ...شکل گرفته است و این نشان می دهد که مکتب به دنیا بسیج صادر شده است،

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه خدمت رسانی که بتواند حضور فعالانه دارد، بسیج در عرصه سخت در جنگ با دشمن و در جنگ نرم یعنی زمینه فرهنگی و رسانه ای و هرچه بتواند فعالیت می کند، و ابایی از ورود به عرصه های مختلف ندارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اذعان کرد: حقیقت بسیج باید برای مردم تعیین شود، امروزه پژوهشکده های خارجی بر روی بسیج و کارکردهای بسیج چه مطالعات عمیقی انجام داده و نقاط قوت و ضعف انقلاب را تحلیل کرده اند.

وی اظهار کرد: رسانه ها امروز بر زندگی مردم حاکم و بیان کننده اتفاقات هستند، رسانه می تواند یک پنداشت دیگری از اتفاقات را نشان دهد، اثر و کارکرد رسانه ها معجزه آسا است.

مقوا ساز خاطرنشان کرد: نقش آفرینی در عرصه های مختلف، مسئولیت بسیج است. البته گستردگی بسیج، کار اطلاع رسانی بسیج را سخت می کند، ولی رسانه های انقلابی باید بازوی توانمند برای نمایش هنرمندانه این خدمت رسانی باشند.

در پایان این مراسم، سردا رمقوا ساز با حضور پیشکسوتان عرصه رسانه و خبر استان، از پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی کرد.

پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر اصفهان رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha