سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست اخلاقی و بصیرتی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر لزوم توجه طلاب به مطالبات رهبر معظم انقلاب از آن‌ها گفت: مقام معظم رهبری به طلاب توصیه و سفارش کرده‌اند که درس خواندن را جدی بگیرند و تسلط خود را بر مبانی حوزه‌های علمیه بالا ببرند تا بتوانند در جریان انقلاب اثرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جلسه درس اخلاق و نشست بصیرتی مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک، با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه، اظهارداشت: مقام معظم رهبری نگاهی عمیق و تمدنی به موضوعات و مسائل مختلف دارند.

وی افزود: فیلسوفان تاریخ و تمدن اعتقاد دارند از جهت اینکه اسلام گسترش پیدا کرده، استثنائی‌ترین دین در گسترش کمی در مدت زمان کوتاه است.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه فکر امام خمینی(ره) تمدنی بود و تولید علم و تربیت انسان را انجام داد اذعان کرد: ما هنوز خیلی از عقاید فکری و اصولی امام راحل و رهبر انقلاب را در حوزه‌های علمیه ترویج نداده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، با تأکید بر لزوم توجه طلاب به مطالبات رهبر معظم انقلاب از آن‌ها تصریح کرد: مقام معظم رهبری به طلاب توصیه و سفارش کرده‌اند که درس خواندن را جدی بگیرند و تسلط خود را بر مبانی حوزه‌های علمیه بالا ببرند تا بتوانند در جریان انقلاب اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه به‌عنوان دژ اصلی انقلاب محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: امروز حوزه‌های علمیه در صحنه‌ها و بحران‌های مختلف کار جهادی انجام می‌دهند و به مردم کشورمان کمک می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha