سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون پژوهشی مجتمع جامع قرآن و حدیث

حوزه/ معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی از حضور فعال پنج انجمن علمی این مجتمع و برگزاری ۱۳ کرسی علمی در هفته پژوهش توسط این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه عصر امروز شنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش جامعةالمصطفی، اظهارکرد: در حال حاضر این مجتمع دارای پنج انجمن علمی فعال؛ «علمی قرآن و علوم»، «علوم قرآن»، «قرائات»، «قرآن و مستشرقان» و «انجمن علمی حدیث» است که ان‌شاءالله در هفته پژوهش به صورت فعال در غرفه مجتمع حضور خواهند داشت.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه به مجلات متعدد این مجتمع اشاره کرد و افزود: مجله «مطالعات حدیث پژوهی» به همت انجمن حدیث و مسئولیت مجله «مطالعات قرآن و علوم» نیز با انجمن قرآن و علوم است. همچنین انجمن علمی علوم قرآن هم مجله «مطالعات قرآن پژوهی نور وحی» را منتشر می‌کند که در هفته پژوهش شاهد ارائه شمارگان مختلف آن خواهیم بود.

معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین فعالیت‌های مجتمع ویژه هفته پژوهش پرداخت و گفت: انتشار سه مجله انجمن‌ها و چهار مجله علمی، برگزاری کرسی‌های ترویجی، برپایی سیزده نشست علمی، برگزاری سه کارگاه و یک مسابقه علمی، ارائه به‌روزترین نمودارهای آماری و لیست‌برداری ازآخرین اقدامات تألیفی و تدوینی آثار علمی چاپ شده در سال های اخیر از جمله برنامه‌های این مجتمع در هفته پژوهش است.

لازم به ذکر است:در نشست شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش جامعةالمصطفی با معاون و کارشناسان پژوهشی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث عنوان شد: با در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای اعضای انجمن‌های علمی، شرایط گرایش هر چه بیشتر طلاب و دانش پژوهان، برای عضویت در انجمن‌ها فراهم گردد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha