چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
بیانیه

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۶ آذر،‌ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۶ آذر،‌ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

روز ۱۶ آذر در تاریخ انقلاب اسلامی، یادآور حماسه سازی و جانفشانی دانشجویان مسلمان و انقلابی است که با شجاعت و شهامت، در مقابل استبداد و استکبار ایستادند و خون پاکشان، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

شهدای دانشجوی عزیزی که در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ با روحیه عزّت طلبی و شعار استکبارستیزی در مقابل دانشگاه تهران و با گلوله دژخیمان و سرسپردگان به قدرت‌های پوشالی زمان، در خون خود غلتیدند؛ نماد پایمردی و مقاومت در برابر ظلم در جامعه دانشجویی و دانشگاهی شده و از این رو، این روز تاریخی نیز روز دانشجو انتخاب شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت روز دانشجو و تبریک این روز به همه دانشجویان متعهد و تلاشگر ایران اسلامی، از عموم جامعه دانشگاهی و دانشجویی کشور درخواست می نماید تا با بازخوانی اهداف و آرمانهای والای شهدای دانشجو و ارزشهای گرانسنگ انقلاب اسلامی و منویات امامین انقلاب اسلامی بویژه بیانیه مقام معظّم رهبری(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی، ادامه دهنده این راه پرافتخار در به ثمر نشاندن رسالت علمی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و انقلابی دانشجویی باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha