سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام
جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: شهدای روحانی، ستارگان پرنور دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب هستند و عزت جامعه ما از برکت خون پاک شهدا و رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران است و همواره روحانیت در صف مقدم ایثار برای کشور و جامعه بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، اظهار داشت: شهدای روحانی، مانند ستارگانی پر نور، علم و عمل را دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب توأم ساخته اند و با رشادت‌های خود، برگی زرین در تاریخ اسلام ثبت نموده و دین بزرگی بر گردن همه آحاد مردم و مسئولان دارند.

وی افزود: عزت جامعه ما از برکت خون پاک شهدا و رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران است و همواره روحانیت در صف مقدم ایثار برای کشور و جامعه بوده و در هر عرصه ای حضور فعال داشته است چه عرصه های تبلیغی، چه کمک رسانی در قالب گروه های جهادی در سیل و زلزله و کرونا که این خدمات برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام بیان کرد: استان ایلام ۱۲ شهید روحانی دارد و به نسبت جمعیت، بیشترین شهید روحانی را در دوران دفاع مقدس داشته است. خوشبختانه در اجلاسیه شهدای روحانی استان ایلام در مجموع از ۹ اثر با موضوع زندگینامه و خاطرات و تاریخ شفاهی شهدای روحانی استان ایلام رونمایی شد امیدواریم بقیه آثار در آینده نزدیک رونمایی و منتشر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان ضمن تقدیر از کسانی که در برگزاری این اجلاسیه نقش داشته اند، تصریح کرد: از پیام های راهگشای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی و آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه به این اجلاسیه تشکر می کنم همچنین از حمایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان و زحمات بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و سپاه استان و طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha