جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رادیو قرآن

حوزه/ شبکه‌ی رادیویی قرآن با فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) ، عقیله بنی هاشم ویژه برنامه "خورشید شام" را در روز میلاد آن حضرت تقدیم مخاطبان خود می نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شبکه ی رادیویی قرآن به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) ، عقیله بنی هاشم ویژه برنامه ای را تدارک دیده که روز جمعه ۱۹ آذر ماه تقدیم شنوندگان می کند.

بر اساس این گزارش: ویژه برنامه ی "خورشید شام" در روز میلاد حضرت زینب (س) با محوریت بررسی ابعادشخصیت معنوی و عرفانی و فضایل این بانوی عقیله در قرآن و روایات به سمع شنوندگان می رسد.

این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۹ آذر ماه به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

بررسی و تبیین ابعاد شخصیت معنوی وعرفانی و فضایل حضرت زینب (س) درقرآن و روایات، بیان مصداق های ویژگی های بارز آن حضرت همچون صبر و ایثار در زندگی امروز و تاثیر آن در سبک زندگی مردم ، بیان اندیشه های علمی و جایگاه علمی آن بزرگوار، بیان اندیشه های قرآنی ایشان به همراه مستندات قرآنی ، پرداختن به موضوع پرستاری حضرت زینب در کربلا و نامگذاری روز میلاد ایشان به روز پرستار و همچنین بخش گزارش زنده از سوریه و بارگاه حضرت زینب (س) از موضوعات و بخش های این ویژه برنامه می باشد.

برنامه "خورشید شام" به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید ، کارشناسی حجه الاسلام سید جلال موسویان ، گویندگی یاسر دعاگو و روایت گری آدینه الهیاری در روز میلاد حضرت زینب (س) ساعت ۹:۰۰ از رادیو قرآن موج fm ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha