جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماز باران

حوزه/ همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و با هدف استغاثه به درگاه خداوند و درخواست نزول رحمت الهی و پیرو توصیه آیت الله ناصری (دولت آبادی) نماز باران به امامت آیت الله مهدوی برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، دفتر آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و با هدف استغاثه به درگاه خداوند و درخواست نزول رحمت الهی و پیرو توصیه آیت الله ناصری (دولت آبادی) نمازباران به امامت آیت الله مهدوی برگزار می گردد. از عموم مردم مومن و ولایتمدار دعوت می شود در این مراسم شرکت فرمایید.»

نماز باران در اصفهان اقامه می شود + آداب نماز باران

نماز باران، جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح در گلستان شهدای شهر اصفهان اقامه خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه توصیه شده است نسبت به حضور سالمندان و کودکان پاک اهتمام ورزیده شود که از آداب اقامه نماز باران است.

مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان نیز در اقدامی برای اطلاع عموم مردم اصفهان از آداب اقامه نماز باران، اطلاع نگاشتی را تهیه و در سطح شهر و فضای مجازی توزیع کرده است.

نماز باران در اصفهان اقامه می شود + آداب نماز باران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 13
    درود بر مردمان اصفهانی __بیرزد هر یک از آنان جهانی __ خود از شرّ شیاطین گر رهانی __کنی باور فهیم است اصفهانی _
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 27
    با سلام و احترام بر منفی دهنده ی عزیزم ، اگر بزرگواری کرده و ایراد و اشکال وارد بر نوشته ی این بنده ی حقیر را هم بیان بفرمائید در صورتی که درست و منطقی باشد باشد منتی بر بنده نهاده اید ، سپاسگزارتان خواهم بود . ان شاءالله موفق ومؤید باشید . با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 0
    درپاسخ به محمدمهدی اسلامی: مردمی که بخاطر گناهان روزافزون و بی حد وحصرشان به خشکسالی دچارشده اند،ایا واقعا شایسته چنین اشعاری اند؟مردمی که پایینترین میزان مشارکت درانتخابات ۱۴۰۰ راداشته اند(۳۳٪)ایاشایسته ی این چنین تمجیدهایی اند؟ایااین مردم همان مردم اول انقلاب اندکه ان همه شهیدداده اند؟.........
    • امیر US ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      0 5
      مردم اصفهان همه جور جانفشانی در راه کشور انجام دادند، یک نمونه عملیات محرم و تقدیم صدها شهید بخاطر ندانم کاری آقایان فرمانده، حالا بخاطر سو مدیریت مسولین گویا یک چیز هم بدهکار شدند! پرسیدی مردم همان مردم اول انقلاب اند من از شما می پرسم مسولین همان مسولین اول انقلاب اند؟ یا همش بفکر ثروت اندوزی و دو دره بازی هستند و نکبت زاده هایشان در آن طرف آب در ناز و نعمت زندگی می کنند و به ریش مردم می خندند ! به گفته رییس سابق بانک مرکزی موجودی حساب انگل زاده ها در خارج از موجودی حساب ذخیره ارزی بیشتره، پس لطفا فرار به جلو و فرافکنی ممنوع
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 47
    اللهم علینا مَطَرَکَ أنت أنزل __شاید که بر گزینیم در اصفهان منزل __ چون اصفهان زیبا دیار مؤمنین آست __گر چه تمام ایران بلطف تو چنین است __
  • اسدالله IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    5 0
    نیازی به نماز باران نبود. از روز چهارشنبه آینده یک سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 7
    با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس جان عزیز و خوبم ، ابتداءاز این که خیلی صمیمانه و با دلی صاف و با مهربانی به این بنده ی حقیر اعتراض کرده اید بسیار ممنونم ، اما بعد ، خدمت با سعادتتان عرض می کنم که در دولت گذشته خواسته یا نا خواسته بی مهریهائی بر مردم شریف ایران شد که نا رضایتی هائی را ایجاد کرد . اما با وجود این اطمینان دارم که نه تنها اصفهان بلکه تمام ایران نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی شکوهمند آن کا ملاََ وفا دارند ، لذا اگر بخاطریک نفرهم از این مردم مؤمن آنان راستوده باشیم کار نا بجائی نکرده ایم . آن همه محاسن و گذشتها و ایثارگری های مردم خوبمان را که در دنیا بی نظیرند لازم است که قدر بشناسیم . اما حضور این همه عزیزان اصفهانی در نماز با شکوه باران حاکی از دین و ایمان و اعتقادات خوب آنان است . ضمناََ با کسب اجازه از محضر مبارک جناب شما دوست و برادر گرامیم خدمت جناب آقا اسدالله خوبمان هم یاد آوری می کنم که علوم تجربی بطور کلی بصورت صد در صد قابل اتکاء نیست چون که این علوم کلّاََ مبتنی بر استقراء ناقصند . مضافاََ به این که همه ی امور بید قدرت خدای تعالی است ، لذا هرگز هیچ خردمندی خود را بی نیاز از دعاء و در خواست از او نمی بیند چون هرکه هر چه دارد از او است و یگانه بی نیاز در هستی فقط خود او است . باز هم از ابراز لطف و محبتی که بر این بنده ی نا چیز داشته اید تشکر میکنم .ان شاءالله موفق ، مؤید و سربلند باشید . ملتمس دعای خیرتان هستم .با عرض ادب و ارادت و احترام > محمد مهدی اسلامی .