چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ زکات در جامعه تأکید کرد و گفت: دسته‌ای از مردم مقید به پرداخت زکات نیستند که باید در این زمینه با مطالب دینی و تکالیف الهی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه پنج‌شنبه جلسه شورای زکات استان خوزستان، زکات یکی از مأموریت‌های مهم مؤمنان بعد از تمکن مالی دانست و اظهارداشت: این فرهنگ باید در کشور اسلامی نهادینه شود.

امام جمعه اهواز، ورود سازمان تبلیغات اسلامی به موضوع زکات را اقدامی در راستای ترویج فرهنگ زکات در جامعه دانست و گفت: رسانه‌های استان همچنین فضای مجازی از ظرفیت‌های بالا برای ترویج فرهنگ زکات است که باید در استان خوزستان به آن توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد اظهارداشت: نشر روایت‌ها و آیات قرآن مرتبط با زکات برای مردم می‌تواند نگاه آن‌ها به این مأموریت الهی را تقویت کند.

وی گفت: دسته‌ای از مردم مقید به پرداخت زکات نیستند که باید در این زمینه با مطالب دینی و تکالیف الهی بیشتر آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان اظهارداشت: زکات هشت مورد مصرف دارد ولی عمده آن در راستای کمک به فقرا صرف می‌شود و زمانی که مردم متوجه شوند زکات برای کمک به هم نوع است، بیشتر به این امر ورود می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha