سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رونمایی از ۲۷۰ اثر پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

حوزه/ همزمان با هفته پژوهش از ۲۷۰ اثر پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یک سال گذشته رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از ۲۷۰ اثر پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی همزمان با افتتاحیه هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این دفتر با حضور رئیس و معاونان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

محمدباقر انصاری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۷۰ اثر پژوهشی که از آذرماه ۹۹ تا آذرماه ۱۴۰۰ منتشر شده در موضوع های مختلف تاریخ و سیره، علوم قرآن، فقه و حقوق، کلام، ادبیات و حوزه های علوم انسانی و اسلامی است.

وی افزود: از این آثار منتشر شده ۹۰ اثر در زمینه تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان ها و فرق انحرافی، ۶۳ اثر در زمینه بنیادهای نظری و نظام علوم اسلامی و انسانی، ۶۵ اثر در زمینه نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران و همچنین ۵۲ اثر نیز در زمینه اخلاق، خانواده و سبک زندگی است.

رئیس مؤسسه بوستان کتاب بیان کرد: در حال حاضر ۳۵۰ اثر علمی و پژوهشی نیز در دست انتشار است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن منتشر شود.

بر اساس این گزارش:دانشگاه باقرالعلوم(ع)، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم، شعب اصفهان و خراسان رضوی دفتر تبلیغات اسلامی، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، مؤسسه بوستان کتاب، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، نشر الکترونیک پژوهان، روابط عمومی، مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی و مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) در چاپ این آثار پژوهشی مشارکت داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha