سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کارافرین

حوزه/ نماینده ولی فقه در استان لرستان گفت: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در گردهمایی کارآفرینی و اهدای ۷۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان لرستان، با بیان اینکه بسیار خوشحالم در جمعی حضور دارم که روحانیت و مددجویان حضور دارند، گفت: کمیته امداد از آثار و برکات امام خمینی (ره) است که هر چه جلو رفتیم کمیت و کیفیت به خدماتش افزوده تر شد.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد:در کنار کمیته امداد، سپاه پاسداران، نهادهای انقلابی و مردمی و گروه های جهادی در استان لرستان در بحث سیل و کرونا زیبایی های غیر قابل توصیفی را خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: استان لرستان ظرفیت های فراوانی همچون تولید ۴ میلیون تن فرآوردهای دامی، کشاورزی، باغی و لبنی با ارزش ۱۴ هزار میلیارد تومان دارد و اگر ۲۳ درصد زمین های دیم استان آبی شوند، تولیدات افزایش خواهند داشت.

وی گفت: استان لرستان نیازمند صنایع تبدیلی در حوزه های کشاورزی و دامی است که عدم چنین صنایعی و همچنین عدم تکمیل سدهای نیمه تمام مردم استان را رنج می دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: ضروری است کمیته امداد ۷۰۰ سری جهیزیه را به ۷ هزار افرایش دهد تا ازدواج آسان در استان گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد در مرکز به لرستان نگاه ویژه دارد و امیدواریم با راه اندازی صنایع تبدیلی توانمندی استان را افزایش دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha