شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش

حوزه/ جلسه اعضای شورای دبیرخانه همکاری مشترک حوزه و دانشگاه آزاد و مرکز پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه اعضای شورای دبیرخانه همکاری مشترک حوزه و دانشگاه آزاد و مرکز پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه برگزار شد.

برپایه این گزارش: این جلسه با حضور حجج اسلام و آقایان؛ مرادخانی( رئیس دبیرخانه تفاهم نامه همکاری مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی)، فضل الهی( رئیس استانی عملیاتی سازی تفاهم نامه حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی)، قبادی( مسئول تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی)، خانم جعفری( رئیس اداره ارتباط آموزش عالی با حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی)، ضیایی( مدیر ارتباطات مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه)، افتخاری( کارشناس مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه) پورامینی( مسئول محترم مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات)، دریاباری(معاون آموزش و پژوهش مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات)، درگاهی( مدیر ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام پورامینی رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات ضمن ارائه گزارش تصویری به معرفی و تبیین فعالیت های مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات پرداخت و ظرفیت های مختلف این مرکز اعم از تولید محتواهای فاخر عالمانه با محوریت پاسخ به شبهات، تلویزیون اینترنتی پاسخtv، سایت اندیشه مرکز، ویکی پاسخ، برگزاری جشنواره پاسخ برتر، تولید و چاپ و نشر کتب و فصلنامه و... را تشریح نمود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام مرادخانی گزارشی از فعالیت های دبیرخانه همکاری مشترک حوزه و دانشگاه ارائه نمود.

در ادامه با تصویب ۱۳ بند مصوبات همکاری های مشترک مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات با شورای دبیرخانه همکاری مشترک حوزه و دانشگاه آزاد، این جلسه به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha