یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مردم ورامین در سالروز شهادت ام ابیها

حوزه/ همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) ، دوستداران اهل بیت (ع) در ورامین با برگزاری آئین‌های مختلفی و دسته عزاداری به عزاداری در سوگ شهادت بانوی دوعالم پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، شهرستان ورامین در سوگ دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرای مرضیه (س) سراسر سیاه پوش شد و در سوگ مام آل البیت (ع) به غم نشست ؛ شهر ورامین چهره‌ای عزادار به خود گرفته‌ و تجمعات مذهبی با حضور مردمی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

در مرکز شهر ورامین و در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) امروز پیش از نماز ظهر ، تجمع بزرگ عزاداران فاطمیه نیز برگزار شد ؛ مردم با رعایت فاصله گذاری به عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) پرداختند و سیاه پوش بر سر و سینه زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران نیز در مراسمی که به میزبانی مصلی صاحب الزمان(عج) در ورامین برگزار شد ، با اشاره به ویژگی‌های بارز شخصیتی حضرت زهرا (س) ، خواستار تلاش بیشتر دستگاه‌های مذهبی و فرهنگی برای شناساندن سیره دخت پیامبر (ص) شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی با بیان اینکه امروز بر ما است که تعالیم دینی و به خصوص سیره بزرگانی چون حضرت فاطمه (س) را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم، گفت: عفت و پاکدامنی و ولایتمداری ویژگی‌هایی هستند که می‌بایست بر روی آن‌ها کار صورت گرفته تا به نسل جوان انتقال داده شوند.

لازم به ذکر است که عاشقان و ارادتمندان به آن حضرت به صورت پای پیاده از مصلای شهر تا گلزار شهدای سید فتح الله(ع) شهرستان ورامین عزاداری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha