یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دبیر رویداد فرهنگی هنری ام المقاومه

حوزه/ در دو روز نخست ۶ اثر در رشته های نقاشی، نقاشی خط، مینیاتور، خوشنویسی تولید شده و تقدیم موزه عتبه می شود و مابقی آثار هنرمندان نیز روز آخر رویداد در کربلا تکمیل شده و تقدیم می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیر رویداد فرهنگی هنری ام المقاومه با بیان اینکه اساتید هنرمند در این رویداد در دو روز نخست با وجود محدودیت ها و مشکلات تلاش زیادی برای خلق آثار فاخر هنری داشتند، گفت: تمام تلاش گروه رویداد ام المقاومه این بوده که در این فضای معنوی حریم سیدالشهدا(ع) بتوانند آثاری فاخر و ارزشمند تولید کرده و تقدیم موزه عتبه حسینیه(ع) کنند.

مرتضی اعلایی در مراسم اهدای تولید شده در رویداد هنری فرهنگی بین المللی ام المقاومه در کربلای معلی، با اشاره به حضور بیش از ۳۰ هنرمند برجسته کشور در رویداد ام المقاومه اظهار کرد: این رویداد از ۲۴ آذر در حرم مطهر امام حسین(ع) آغاز شده و بخش اول تولید آثار ۲۶ آذر به پایان رسیده و بخش دوم تولید آثار از ۲۷ آذر در نجف اشرف و در جوار بارگاه مطهر امیرالمومنین(ع) انجام می شود.

وی با بیان اینکه اساتید هنرمند در این رویداد در دو روز نخست با وجود محدودیت ها و مشکلات تلاش زیادی برای خلق آثار فاخر هنری داشتند تصریح کرد: تمام تلاش گروه رویداد ام المقاومه این بوده که در این فضای معنوی حریم سیدالشهدا(ع) بتوانند آثاری فاخر و ارزشمند تولید کرده و تقدیم موزه عتبه حسینیه(ع) کنند.

اعلایی بیان کرد: در دو روز نخست ۶ اثر در رشته های نقاشی، نقاشی خط، مینیاتور، خوشنویسی تولید شده و تقدیم موزه عتبه می شود و مابقی آثار هنرمندان نیز روز آخر رویداد در کربلا تکمیل شده و تقدیم می شود.

وی تصریح کرد: روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر نیز تولید اثر در نجف اشرف صورت گرفته و آثار تقدیم بارگاه علویه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha