دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار مجیدی

حوزه / فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: در دوران دفاع مقدس خاطرات و حوادث بسیاری وجود دارد که خواهش ما از هنرمندان عزیز این است که این خاطرات را به رشته تحریر و یا در قالب فیلم منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، ظهر امروز در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خوش لفظ، شخصیت کتاب وقتی که مهتاب گم شد، اظهار داشت: با وجودی که این شهید بزرگوار نیروی عملیات بود اما بارها شاهد بودیم که در صحنه‌های درگیری در گردان شرکت می کرد و لحظه لحظه در حال جهاد بود.

وی با اشاره به سالروز برگزاری عملیات کربلای ۴، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس خاطرات و حوادث بسیاری وجود دارد که خواهش ما از هنرمندان عزیز این است که این خاطرات را به رشته تحریر و یاد در قالب فیلم منتشر کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه نامگذاری جشنواره ابوذر اقدامی هنرمندانه بوده است، گفت: این نامگذاری تاکیدی است بر این موضوع که بحث رسانه و بیان مطالبات از صدر اسلام وجود داشته است.

وی افزود: ابوذر زبان حال مردم و زبان حکمرانان بود، عمار با تبیین، جهاد بینش را پیش می برد و از مالک نیز به عنوان شمشیر برنده اسلام یاد می شود و لذا در عرصه رسانه را امروز باید این سه نقش را ببینم.

سردار مجیدی، رسانه و کار اصحاب رسانه را ایجاد حلقه وصل بین مردم و حکمرانان عنوان کرد و اظهار داشت: البته آنچه در این بین لازم است، بیان امید بخشی هنرمندانه در جامعه توسط اهالی رسانه است.

وی افزود: این بیان هنرمندانه را در دوران دفاع مقدس تجربه کردیم و دستاوردها و نتایج عملیات های مختلف توسط رسانه به صورت هنرمندانه به جامعه اعلام می شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با تقدیر از عوامل برگزاری این جشنواره و شرکت کنندگان در آن، مطرح کرد: ۹۷۹ اثری که به این جشنواره ارایه شده گویای تلاش و مجاهدت های اصحاب رسانه استان همدان است و این بسیار قابل تقدیر می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha