پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طباطبایی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: باید روحیه انسانی و معنوی در بین کارمندان تقویت شود و همیشه خود را خدمتگزار خدا و خلق خدا بدانند که ثوابی بس عجیب دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، امروز در دیدار مدیرکل و معاونان ثبت احوال استان اصفهان، با بیان اینکه باید ادارات در نظام جمهوری اسلامی همانند اسلام، ناب و برای جهانیان الگو و نمونه باشند، گفت: این الگو بودن باید شامل رعایت نظم و ترتیب، احترام به مراجعه کننده، سرعت در کار و نظافت و پاکیزگی ساختمان‌های اداری باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید در تمام امورات به دنیا نشان دهیم که ما پایبند به ویژگی‌های اسلام ناب هستیم گفت: در این راستا از همه مهمتر احترام گذاشتن به افراد و مراجعه‌کنندگان و هدایت و راهنمایی آنها در ادارات و به نوعی تکریم ارباب رجوع است.

امام جمعه اصفهان افزود: بر این اساس باید روحیه انسانی و معنوی در بین کارمندان تقویت شود و همیشه خود را خدمتگزار خدا و خلق خدا بدانند که ثوابی بس عجیب دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات در ادارات متقن و محکم انجام شود، گفت: هر کسی به هر اندازه‌ای که حقوق دریافت می‌کند در قبال خدمت به مردم مسئول است، هرچند که تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس‌جمهوری بر افزایش حقوق افرادی است که دریافتی آنها کم است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد همچنین با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده پس از پیروزی انقلاب در کشور افزود: این اقدامات که شبیه به معجزه است در تمامی بخشهای خدماتی از جمله گسترش شبکه دسترسی مردم به برق، آب، تلفن و در مجموع عدالت اجتماعی در روستاها صورت گرفته است.

وی، همچنین خواستار کاهش سخت‌گیری در ادارات شد و گفت: سخت گیری، کار غلطی است و نباید در ادارات صورت گیرد.

لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha