یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حماسه ۹ دی ضمن حفظ استقلال سیاسی کشور و ناکام گذاشتن بیگانگان در دخالت در امور داخلی ایران، مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسئولان فرهنگی استان، با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: حماسه ۹ دی عشق مردم به ارزش‌های اسلامی و انقلاب، حساسیت مردم نسبت به حفظ حرمت عاشورا و عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به اینکه حماسه سازی مردم در این روز تمامی محاسبات و برآوردهای دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی را برهم زد، خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی حرکت انقلاب اسلامی را به سمت آرمان‌هایش تضمین و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم ساخت.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: درواقع حضور مردم در یوم‌الله نهم دی فاتحه وقوع هر نوع انقلاب مخملی در ایران را خواند و نشان داد مردم ایران فریب نقشه‌ها و توطئه‌های پیچیده استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل را نخواهند خورد.

وی افزود: همچنین حماسه ۹ دی حجت را برای تمامی مسئولان جهت برخورد جدی با آشوبگران، حرمت‌شکنان و فتنه‌گران تمام کرد و مقام معظم رهبری نیز در همین خصوص می‌فرمایند: حرکت عظیم روز چهارشنبه نهم دی‌ماه، حجت را بر همه تمام کرد. مسئولین قوه مجریه، مسئولین قوه مقننه، مسئولین قوه قضائیه، دستگاه‌های گوناگون، همه می‌دانند که مردم در صحنه‌اند و چه می‌خواهند و باید دستگاه‌ها باید وظایفشان را انجام بدهند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه این حماسه امید به آینده دوستان انقلاب اسلامی و ملت‌های مظلوم در منطقه و جهان که به‌شدت نگران تحولات داخلی ایران بودند را افزایش داد، گفت: در این روز ضمن حفظ استقلال سیاسی کشور و ناکام گذاشتن بیگانگان در دخالت در امور داخلی ایران، مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت .

وی اظهار کرد: آثار و پیامدهای حماسه نهم دی به‌گونه‌ای بود که امکان هر نوع تحرکی را از دشمنان، جریان ضدانقلاب، آشوبگران و فتنه گران سلب کرد؛ اما باید از این فتنه‌انگیزی درس گرفته و ضمن بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، مراقب فتنه‌های آتی دشمنان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha